جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
خودرویی که مدیر عامل سایپا با آن آمد وشد می کند همانطور که در تصویر می بینید یک دستگاه نیسان ماکسیما سفید رنگ است. این خودرو در گذشته از سوی شرکت پارس خودرو که یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا است تولید و به بازار عرضه شده است.
کد خبر: ۹۱۱۷

تیتر20 - یکی از اخبار جالب در فضای مجازی مربوط به خودرو اشخاص شناخته شده و سرشناس است. معمولا عکس خودرو این دسته از افراد طرفداران پرشماری در فضای مجازی برای به اشتراک گذاشتن پیدا می کند.
اما در این بین برای خیلی ها مهم است که بدانند علاوه بر خودرو های لوکس هنرمندان وسیاستمداران، مدیران ارشد خودرو سازی داخلی نیز چه خودرویی را سوار می شوند و در بعضی مواقع شیطنت ها وشایعاتی نیز در فضای مجازی در این رابطه دست به دست می شود.
مرکز ارتباطات سایپا در این راستا به تازگی عکسی از دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا سوار بر خودرواش را در فضای مجازی منتشر کرده است.
هرچند در گذشته نیز عکس های مشابهی از مدیر عامل سایپا با خودرواش دیده شده است اما انتشار رسمی آن توسط ارتباطات سایپا خالی از لطف نیست. 
خودرویی که مدیر عامل سایپا با آن آمد وشد می کند همانطور که در تصویر می بینید یک دستگاه نیسان ماکسیما است. این خودرو در گذشته از سوی شرکت پارس خودرو که یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا است تولید و به بازار عرضه شده است.


ارسال نظرات
موضوعات روز