چهارشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
کد خبر: ۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۹
تعداد بازدید: ۴۲۱۰
آقای ماشین باز 2پیکاپ هم کلاس را بررسی کرد
از نظر امکانات نیز هایلوکس در سطح بالاتری هست.اما ایسوزو را می توان خودرویی مناسب و البته ارزان برای کار دانست در حالیکه هایلوکس بیشتر جنبه خودرویی برای آفرود و سواری کاربرد پیدا کرده و کمتر خواص پیکاپ بودنش به کارش می آید.


تیتر20 – آقای ماشین باز -  دو پیکاپ ژاپنی بازار ایران که هایلوکس را در خیابان ها زیاد می بینم اما ایسوزو را خیلی ندیده یا اصلا نمی بینیم هایلکوس خودرویی پر اقبال در بازار ایران بوده که این روزها قیمتش سر به فلک کشیده است در سوی دیگر ایسوزو خودرویی ارزن تر است که با موتور دیزلی و توربو به بازار عرضه می شود.خودرویی که هم موتوری پر حجم تر و هم موتوری قوی تر از هایلوکس دارد ایسوزو با موتوری 3لیتری و توربو دیزل که قادر به تولید 163اسب بخار قدرت است در مقابل هایلوکس 2.7لیتری 4سیلندر قرار دارد که 157اسب بخار قدرت دارد.اما برتری دی مکس در گشتاور موتورش است که 360نیوتن متر بوده و  این در حالیست که گشتاور موتور هایلوکس 241نیوتن متر است.اما دی مکس نتوانسته همچون هایلوکس موفق باشد شاید ظاهر جذاب هایلوکس و توانایی های بالای افرودی این خودرو سبب شده تا برتری بیشتری در بازار داشته باشد اگرچه ایسوزو خودرویی با کیفیت و با دوام است اما توانایی های آفرودی هایلوکس را نداشته و از نظر طراحی کابین و البته کیفیت مواد به کار رفته درون کابین نیز در سطح پایین تری نسبت به هایلوکس قرار دارد.
این در حالیست که از نظر امکانات نیز هایلوکس در سطح بالاتری هست.اما ایسوزو را می توان خودرویی مناسب و البته ارزان برای کار دانست در حالیکه هایلوکس بیشتر جنبه خودرویی برای آفرود و سواری کاربرد پیدا کرده و کمتر خواص پیکاپ بودنش به کارش می آید.

اخبار مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: