پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۷
آقای ماشین باز بررسی کرد
هر دوی این خودروها طراحی خاصی دارند که البته به نظر برخی ها زیبا و به نظر برخی دیگر حتی ممکن است زشت باشند اما به هر حال هر کسی سلیقه ای دارد.یکی از تفاوت های مهم این دو خودرو سواری آنهاست به طور حتم سواری یک خودرو از نیسان با یک خودرو از سانگ سانگ متفاوت است.
کد خبر: ۹۱۵۹

تیتر20 – آقای ماشین باز - فصل زمستان بر خلاف سرمایش فصل گرمی برای خودروهای شاسی بلند است به خصوص آن دسته شاسی بلند هایی که سیستم چهار چرخ محرک داشته و قابلیت عبور از مسیرهای لغزنده را دارند. دربازه قیمتی حدود 130میلیون تومانی دو خودرو حضور دارند که وارداتی هستند یکی یک تازه وارد است که این روزها خیلی از آن می شنویم و دیگری دو نسل حضور را در بازار ایران تجربه می کند.نیسان جوک با ظاهری خاص و البته سانگ یانک کوراندو نیز با خریدارنی خاص در این رده قیمتی با هم به رقابت می پردازند.
در همین ابتدا تعصب را کنار بگذاریم می خواهیم خودرویی را انتخاب کنیم که کاربردی تر است پس ژاپنی بودن و یا کره ای بودن را نادیده می گیریم و صرفا به انتخابی کاربردی به دور ازهر گونه تعصب می پردازیم .
هر دوی این خودروها طراحی خاصی دارند که البته به نظر برخی ها زیبا و به نظر برخی دیگر حتی ممکن است زشت باشند اما به هر حال هر کسی سلیقه ای دارد.یکی از تفاوت های مهم این دو خودرو سواری آنهاست به طور حتم سواری یک خودرو از نیسان با یک خودرو از سانگ سانگ متفاوت است که البته در این زمینه نگارنده سواری نیسان را به سانگ یانگ ترجیح می دهد اما برف و یخبندان نیز عامل تعیین کننده است سیستم چهار چرخ محرک در کوراندو وجود دارد که در جوک نیست پس از این رو می توان در جاده ها لغزنده روی کوراندو حساب ویژه تری باز کرد در سوی دیگر کوراندو با موتور دولیتری149اسب بخاری عرضه می شود اما جوک با موتور 1.6لیتری 107اسب بخاری که در این زمینه می توان باز هم روی قدرت کوراندو حساب ویژه تری باز کرد اما مصرف سوخت عاملی تعیین کننده است که در این زمینه جوک کم اشتها تر بوده و اقتصادی تر است .از نظر استهلاک نیز هر دو خودرو بی آزارند اما به هر حال نیسان همیشه نشان داده که کم استهلاک ترین های دنیا را می سازد.
به بحث شیرین خدمات پس از فروش می رسیم که البته باید گفت که در این زمینه رامک خودرو با توجه به سابقه حضورش در بازار ایران موفق تر عمل می کند و باید دید که جهان نوین آریا در این زمینه چه خواهد کرد.طراحی کابین هر دو خودرو زیبا بوده و البته کیفیت متوسطی نیز دارد از نظر امکانات نیز هر دو خودرو داشته های مناسبی دارند حالا تصمیم با شماست که می خواهید چی بخرید نیسان جوک یا سانگ یانگ کوراندو؟ 

ارسال نظرات
موضوعات روز