جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۰
برند بیک که یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین برندها برای چندین نسل از مردم ایران است، درکمپین جدید خود که شاید برای بازسازی همین خاطرات و آشنایی نسل جدید ایرانیان با سابقه دیرپای حیات خود در ایران، تدارک دیده شده، از علاقه مندان خواسته است که با خودکار بیک نقاشی کشیده و آن را تا تاریخ 26 آذر ماه در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی bicestan@و همین طور در شبکه پیام رسان تلگرام به نشانی bicestanadmin@به اشتراک بگذارند و جایزه بگیرند.
کد خبر: ۹۲۵۴

تیتر20 - شرکت «بیک»، برای اولین بار در ایران، اقدام به راه اندازی یک کمپین برندینگ مبتنی بر نقاشی کرده است که طی آن کودکان، دانش آموزان، دانشجویان و همه علاقه مندان به محصولات بیک می توانند به وسیله خودکارهای بیک یک نقاشی مناسب کشیده و با به اشتراک گذاردن آن در شبکه های اجتماعی رسمی این شرکت در ایران، جوایز نفیسی را به خود اختصاص دهند. 
این برند که یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین برند ها برای چندین نسل از مردم ایران است، درکمپین جدید خود که شاید برای بازسازی همین خاطرات و آشنایی نسل جدید ایرانیان با سابقه دیرپای حیات خود در ایران، تدارک دیده شده، از علاقه مندان خواسته است که با خودکار بیک نقاشی کشیده و آن را تا تاریخ 26 آذر ماه در شبکه اجتماعی اینستاگرام به نشانی bicestan@و همین طور در شبکه پیام رسان تلگرام به نشانی bicestanadmin@به اشتراک بگذارند و جایزه بگیرند. 
تاکید شده است که حتما ارسال کنندگان آثار، باید اسم خود را در پایین نقاشی خود قید نمایند تا امکان و احتمال تضییع حق صاحب آثار به صفر برسد. 
این کمپین اینستاگرامی و تلگرامی از روز ششم آذر شروع شده و با این که حالا دیگر برند بیک در ایران از نظر قدمت و سابقه فعالیت به یک اسطوره و افسانه ماندگار تبدیل شده، گفته می شود که این شرکت برای اولین بار است که در ایران چنین کمپینی را تدارک دیده است. 
برند بیک به عنوان یکی از دیرپاترین نشان های تجاری فعال در ایران، اگرچه در سال های اخیر با رقابت های سنگینی از سوی رقبای خود در بازار این کشور مواجه شده، اما هرگز دست از تلاش برای کنترل و حفظ سهم خود از این بازار برنداشته است. 
ایجاد تنوع گسترده در محصولات، تاکید بر کیفیت و ماندگاری برند، تاکید بر سابقه و حافظه تاریخی نسل ها و تاکید براصالت و ماندگاری «نشان تجاری» از جمله فاکتورهایی است که در این رقابت، مورد توجه برند بیک بوده است. 
خودکار بیک با همان شکل و شمایل همیشگی خود که اسم اصلی آن (Bic Cristal)  است از سال 1950 میلادی توسط شرکت بیک فرانسه تولید می شود و هنوز هم رکورد پرفروش ترین خودکار دنیا را در اختیار دارد.
گفتنی است که چند سال پیش (2006 میلادی) این خودکار اسطوره ای توانست از رقم فروش 100 میلیارد عدد، عبور کرده و رکوردی تاریخی برجای بگذارد. 

ارسال نظرات
موضوعات روز