سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴
دکوراسیون منزل تان را با رادیاتورهای شیشه ای زیبا کنید
حالا به جای آن رادیاتورهای آهنی زمخت محصولات چشم نوازی حضور پیدا کرده اند که حتی به اکراه می توان اسم «رادیاتور» بر آن ها گذاشت. محصولات گرمایشی موثر و مفیدی که نه تنها مزاحمان منازل نیستند، بلکه از جمله عناصر اصلی و لازم در دکوراسیون قلمداد می شوند.
کد خبر: ۹۲۷۶

تیتر20 - یادش به خیر آن رادیاتورهای قدیمی، با آن هیبت هیولایی شان. با آن پره هایی که  همیشه کثیف و  خاکی بودند و معمولا سالی یک بار هم کسی به سراغ تمیز کردن شان نمی رفت و اهالی منزل، مجبور بودند آن ها را به عنوان عنصری مزاحم و نامطلوب در گوشه و کنار فضای خانه، تحمل کنند. 
این روزها، اما تنوع در تکنولوژی گرمایشی منازل تقریبا مثل حوزه ارتباطات و  دنیای مجازی،  مدام در حال تغییر و دگرگونی است.
حالا به جای آن رادیاتورهای آهنی زمخت  محصولات چشم نوازی حضور پیدا کرده اند که  حتی به اکراه می توان اسم «رادیاتور» بر آن ها گذاشت.  محصولات گرمایشی موثر و مفیدی که نه تنها مزاحمان منازل نیستند، بلکه از جمله عناصر اصلی و لازم در دکوراسیون قلمداد می شوند.
مدتی است نمونه  این محصولات را شرکت «آترین» در طرح ها، اشکال و اندازه های مختلف ارائه کرده است.
این محصولات علاوه بر وظیفه اصلی خود که تامین گرمایش محیط خانه است به عنوان یک عنصر جذاب بصری در دکوراسیون منازل تعریف شده اند. 
این  رادیاتورهای شیشه ای در ابعاد بزرگ و کوچک و متوسط و حتی به عنوان حوله خشک کن چنان زیبایند که هر صاحب خانه و یا سازنده مسکن را وسوسه می کند  از آن ها  در دکوراسیون داخلی خود استفاده نماید. 
قابلیت انتخاب منظره ها و تصاویر زیبا برای هر یک از رادیاتورهای شیشه ای و  جذابیت بصری این محصولات در سالن های پذیرایی و محیط های مسکونی و حتی اداری، به قدری است که  گویا تامین گرمایش محیط، وظیفه  ثانویه این محصولات  زیباست. 
درکنار ارائه رادیاتورهای قرنیزی که چندی پیش خبر آن را منتشر کردیم، رادیاتورهای شیشه ای  تازه ترین  هدیه گروه  صنعتی آترین  به صنعت ساختمان و صنایع تاسیساتی و گرمایشی (و البته صنعت دکوراسیون داخلی!)  است. 
گویا  به تدریج  سیستم گرمایشی خانه ها هر روز مخفی تر شده و  به زودی از اشغال کمترین فضا هم  از سوی  تجهیزات گرمایشی  منازل و دفاتر کار خبری نخواهد بود.  
اگرچه رادیاتور شیشه‌ ای، محصولی مدرن و زیبا  و تازه وارد به صنعت ساختمان ایران است، اما مثل این که در همین مدت کوتاه  توجه  بسیاری از زیباپسندان، به ویژه طراحان دکوراسیون  داخلی را جلب کرده است.
انتقال حرارت از طریق جریان همرفتی، به وسطه براق بودن سطح شیشه،  انتقال بخش عمده‌ای از حرارت از طریق سیستم تابشی، داشتن مطلوب ترین نوع گرمایش به لحاظ فیزیولوژی بدن انسان، از ویژگی های این رادیاتورهای جدید است. 
این محصول تابلویی زیباست که گرمایی دلچسب را هدیه منزل و یا دفتر کار شما خواهد نمود.
مدل های یک تکه، دو تکه، سه تکه به اشکال افقی و عمودی، قدرت انتخاب های متعددی به مصرف کننده این محصولات می دهد. 
ضمن این که  بسته به فضای  اتاق یا سالن، از میان سایزهای مختلف و  متنوع این عنصر دکوراتیو و کاربردی می توان دست به انتخاب زد.



ارسال نظرات
موضوعات روز