شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰
بر اساس طرح سرویس زمستانه اتومبیل های MG در ایران که از 28 آذر ماه به مدت دو هفته تدارک دیده شده است، خدماتی به صورت رایگان، در 21 نمایندگی مدیا موتورز در سراسر کشور به دارندگان اتومبیل های این شرکت ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۰۰

تیتر20 - زمستان از راه رسیده است و شرکت های ارائه کننده اتومبیل، در بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش خود به تکاپو افتاده اند که در این سرما، هوای مشتریان خود را داشته باشند. البته کاملا بدیهی است که نحوه ارائه این خدمات و یاری رساندن در خصوص «زمستان گذرانی» مشتریان در راستای وفادارسازی آن ها، یکی از دغدغه های رقابتی شرکت های فعال در زمینه اتومبیل باشد.
تازه ترین خبر مربوط به برند MG در ایران است که ما این نام تجاری را به وسیله «مدیا موتورز » می شناسیم که نمایندگی انحصاری و خدمات پس از فروش این اتومبیل ساز قدیمی را در ایران برعهده دارد. 
بر اساس طرح سرویس زمستانه اتومبیل های MG در ایران که از 28 آذر ماه به مدت دو هفته تدارک دیده شده است، خدماتی به صورت رایگان، در 21 نمایندگی مدیا موتورز در سراسر کشور به دارندگان اتومبیل های این شرکت ارائه خواهد شد. 
علاوه برطرح بازدید رایگان زمستانی خودروهای ام جی در عاملیت های مجاز مدیاموتورز در این مدت  40درصد  تخفیف بابت روغن موتور و فیلتر روغن و10 درصد تخفیف بابت قطعات مصرفی منتخب برای مشتریان درنظر گرفته شده است.
مدیا موتورز ، که این روزها برای زمستان گذرانی مشتریان خود شال و کلاه کرده، نمایندگی برندی را دارد که از آن به عنوان یکی از قدیمی ترین اتومبیل سازهای دنیا یاد می شود. 
دارندگان انواع اتومبیل های ام. جی در ایران می توانند برای بهره مندی از این سرویس رایگان زمستانی با عاملیت های مجاز که فهرست آن ها در سایت مدیا موتورز قید شده است، هماهنگی کرده و نسبت به رزرو نوبت اقدام کنند. 
گفتنی است که شرکت اتومبیل سازی ام . جی (MORRIS GARAGES) که از سال 1924 فعالیت خود را آغاز کرده، در این 92 سالی که از عمر آن می گذرد همواره در سطح اول صنایع اتومبیل سازی دنیا قرار داشته و در ایران هم محصولات خاص و متفاوتش طرفداران پروپا قرصی برای خود دارد. محصولات این شرکت به خاطر طراحی های ویژه، در میان جوانان طرفداران بسیاری دارد. این برند قدیمی انگلیسی، همیشه تلاش دارد تا اصالت خود را که کمی اشرافیت هم در آن دیده می شود حفظ نماید. 
جهت کسب اطلاعات بیشتر از طرح سرویس زمستانه MG به آدرس زیر سری بزنید.


ارسال نظرات
موضوعات روز