سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸
کره کم چرب پگاه از جمله تازه‌ترین محصولات این شرکت است که به فهرست تولیدات این برند خوش نام ایرانی اضافه شده است.
کد خبر: ۹۳۲۳
"کره" کم کالری هم به بازار آمد!

تیتر20 - به محض این که آدم ها پا به سن می گذارند و نظم و ترتیب عناصر اصلی بدن شان مثل چربی، قند، اوره و امثال آن به هم می خورد، اولین توصیه ای که همیشه دکترها و متخصصین به این گروه از مریض های خود می کنند، این است که «از این به بعد کره از سفره صبحانه حذف شود».
اما آیا واقعا شرکت ها و برند های تولید کننده مواد غذایی در این مدت نتوانسته بودند فکری به حال این قشر از افراد جامعه بنمایند که این خوردنی خوشمزه (که سفره صبحانه بدون آن حسنی ندارد) همچنان در سفره صبحانه مردم، مخصوصا سن بالاها، باقی بماند؟ 
اگر تا حالا تولیدکنندگان مواد لبنی و محصولات غذایی فکری به حال این مساله نکرده اند، خبر خوب این است که برند «پگاه» این کار را کرده است. 
یکی از محصولات جدید پگاه که اخیرا در سبد مواد لبنی این شرکت جای گرفته، «کره نیم چرب پگاه» است که شعار روی این محصول: «طعم لذیذ کره با کالری کمتر» ‌است.
کره کم چرب پگاه از جمله تازه‌ترین محصولات این شرکت است که به فهرست تولیدات این برند خوش نام ایرانی اضافه شده است.
از طرف دیگر، تا زمانی که خلاقیت دیگری رو نشود، باید گفت که خوردن کره کم چرب هدیه ای است که این نشان تجاری قدیمی به افرادی که نگران چربی خون خود هستند، و یا حتی کسانی که به سلامت خود توجه بیشتری دارند، ارائه کرده است. 
بنابر این، از این به بعد نیازی به احتیاط بیشتر برای خوردن کره ندارید. کره نیم چرب پگاه این مشکل را تا حدود زیادی  برای همگان حل کرده است. 
بدیهی است که این محصول به خاطر کالری کمتری که دارد، نگرانی برخی دیگر از اقشار جامعه را که علی رغم سالم بودن، به خاطر ترس از چاقی کره نمی خورند نیز حل کرده است. دیگر نگران چاقی نباشد، کره بخورید.

ارسال نظرات
موضوعات روز