جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۹
هافبک تیم فوتبال پدیده گفت: بنیادی‌فر را دوست دارم اما او در ۵-۴ دقیقه آخر بازی خیلی تحت‌تأثیر قرار داشت. وی در مورد اینکه قبول دارم به حقش در فوتبال ایران نرسیده است، گفت: اشتباهم این بود که از پرسپولیس رفتم.
کد خبر: ۹۳۳۷
تیتر20 - رضا حقیقی بعد از شکست پدیده مقابل پرسپولیس و بازگشتش بعد از چندین ماه به میادین، گفت: یک سال و چند ماه از میادین دور بودم و 5-4 ماه تمرین کردم. استارت حضورم در میادین از بازی قبل خورد و امروز هم خدا را شکر بازی کردم.
 
وی در مورد اینکه قبول دارم به حقش در فوتبال ایران نرسیده است، گفت: اشتباهم این بود که از پرسپولیس رفتم و یکسری انتخاب اشتباه داشتم،‌اما بیست و هفت سالم است و هنوز خیلی جا دارم و می‌توانم جبران کنم.
 
حقیقی در مورد اینکه آیا به خاطر مسائل مالی از پرسپولیس جدا شد، گفت: قبل از جام جهانی مشکل مالی داشتم، اما حل شد و بعد از ان هم در این تیم بازی کردم،‌ اما به خاطر مشکل شخصی به مشهد آمدم.
 
هافبک پدیده در مورد اینکه آیا می‌تواند دوباره به دوران اوج برگردد یا خیر، گفت: مطمئن باشید اگر این اتفاق نمی‌افتاد هیچ‌گاه به فوتبال برنمی‌گشتم. متأسفانه این اواخر هم یک اتفاق برایم افتاد که فراموش کردن آن سخت است، اما تلاش می‌کنم تا دوباره برگردم.
 
وی در مورد بازی تأکید کرد: در صحنه‌ای در اواخر بازی به بنیادی‌فر داور بازی گفتم که خطایی نکردم. من بنیادی‌فر را دوست دارم اما 5-4 دقیقه آخر او خیلی تحت‌تأثیر قرار داشت.
 
حقیقی درباره برخوردش با برانکو در ابتدای مسابقه گفت: برانکو بزرگواری کرد و به سمت نیمکت ما آمد و با یکدیگر احوالپرسی کردیم، من هم به خاطر کریم باقری به سمت نیمکت پرسپولیس رفتم./افکار
ارسال نظرات
موضوعات روز