سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۶
ظرافت های مربوط به روند تولید و حساسیت های بهداشتی و کیفی، مخصوصا در استایل تولید انبوه و صنعتی، مصرف کنندگان را به نام برندی که بر روی قوطی های رب گوجه درج شده، حساس تر کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۲
مصرف کنندگان روی برند رب گوجه فرنگی حساس تر شده اند!

تیتر20 - تقریبا تمام شرکت ها و برند های تولید کننده مواد غذایی ایرانی، فعالیت خود را با تولید یکی، دو محصول، آغاز کرده اند که در بیشتر اوقات رب گوجه فرنگی یکی از آن ها بوده است، هرچند درباره گلنوش داستان به شکل دیگری شکل گرفت.  
اگر چه این فرآورده، فرایند تهیه ساده ای دارد و خیلی ها در منزل هم اقدام به تولید آن می کنند؛ اما ظرافت های مربوط به روند تولید و حساسیت های بهداشتی و کیفی، مخصوصا در استایل تولید انبوه و صنعتی، مصرف کنندگان را به نام برندی که بر روی قوطی های رب گوجه درج شده، حساس تر کرده است. 
به این ترتیب می توان گفت که این محصول برای شرکت های تولیدی، نوعی وضعیت استراتژیک و کلیدی دارد و تلاش برای تصاحب سهم بیشتری از بازار، بیشتر به خاطر سمبولیک بودن این سهم است. 
شرکت صنایع غذایی گلنوش از جمله برندهایی است که تولید و ارائه گسترده محصول رب گوجه فرنگی را با دقت و وسواسی بالا در دستور کار داده و مدیران این شرکت افزایش کیفی و بهینه سازی مستمر آن را بسیار مهم تلقی می کنند. به این خاطر است که این نام، در حال حاضر را در میان قفسه های فروشگاهی سراسر کشور به یکی از سرآمدان تبدیل شده است.
البته وقتی که صنایع غذایی گلنوش در سال 1359 فعالیت خود را آغاز کرد، از قضا اولین تولیداتش شامل محصولاتی مانند کمپوت و مربا بود و به تدریج محصولاتی چون سس مایونز، کنسرو و سس گوجه تولید کرد و در سال های اخیر، محصول رب گوجه خود را به بازار عرضه کرد.
با این حال، این محصول ظاهرا خیلی زود سری میان سرها در آورد و به صدر فهرست رقبای اصلی در بازار رب گوجه فرنگی کشور رسید، یعنی در واقع عنصر «کیفیت» جای خالی عنصر «قدمت» را برخلاف فرمول پیش گفته پر کرد. 
گلنوش که در سال های متعددی به عنوان واحد نمونه سال، از سوی سازمان استاندارد ایران شناخته شده، همچین دارای گواهی نامه های ISO 9001، ISO 14001، ISO 18001، HACCP از موسسه URSانگلیس ، و نیز ISO 9001از TUV NORD آلمان است که همه این پتانسیل ها، سازوکار فعالیت بین المللی آن را درخصوص صادارت محصول رب گوجه فرنگی و سایر تولیدات هموارتر کرده است؛ تا جایی که این برند محصول فوق را در کنار سایر تولیداتش به بیش از 6 کشور از جمله انگلستان، کانادا، ژاپن، فیلیپین، کشورهای آفریقایی و عربستان و خاورمیانه صادر می کند.

گلنوش

ارسال نظرات
موضوعات روز