جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
نخستین نمایشگاه تخصصی ساعت 27 تا 30 بهمن ماه برگزار می شود
نمایشگاه تخصصی ساعت ایران برای اولین بار در روزهای 27 تا 30 بهمن ماه 95 در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۷۵
نخستین نمایشگاه تخصصی ساعت در برج میلاد تهران برگزار می شود

تیتر20 - 27 تا 30 بهمن ماه، مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران، شاهد برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی ساعت در ایران خواهد بود.
نکته جالب توجه درباره این نمایشگاه برگزاری اولین دوره آن است. در حالی که صنعت و بازار ساعت در ایران به موازات  تحولات جهانی این محصول بسیار جذاب بوده و همراه با گردش مالی بالایی است و افراد زیادی در این حوزه فعالیت می کنند، عدم برگزاری نمایشگاهی برای ساعت در ایران جالب توجه است. 
به هرحال نمایشگاه تخصصی ساعت ایران برای اولین بار در روزهای 27 تا 30 بهمن ماه 95 در مرکز همایش های برج میلاد تهران شاهد گردهم آمدن دست اندرکاران این صنعت و تجارت خواهند بود تا فعالان این حوزه فرصت ارائه تجربیات، محصولات و در عین حال امکانی برای ایجاد تعامل و ارتباط با سایر همکاران خود داشته باشند.  
این نمایشگاه در طبقه همکف و میانی سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود و گروه برگزار کننده برای شرکت کنندگان تدارکاتی را در زمینه غرفه آرایی و نحوه حضور موثر در این نمایشگاه در نظر گرفته که از آن جمله می توان به ساخت غرفه برای تمامی شرکت کنندگان اشاره کرد. 
یک سالن با گنجایش 66 نفر برای برگزاری کارگاه و آموزش برای شرکت کنندگان و مخاطبین این نمایشگاه در نظر گرفته شده و علاوه بر حراست کامل فیزیکی و نظارتی، کلیه محصولات شرکت کنندگان در نمایشگاه به صورت کامل تحت بیمه حوادث و سرقت قرار گرفته است.
برگزار کنندگان نمایشگاه ترتیبی اتخاذ کرده اند تا در صورتی که شرکت کنندگان در نمایشگاه یا صاحبان کالا درخواست سقف بیمه ای بالاتری را داشته باشند، این مساله نیز امکان پذیر باشد. 
به نظر می رسد استقبال از نخستین نمایشگاه تخصصی ساعت ایران گسترده باشد. به این دلیل که تقریبا تمامی برند های ساعت ژاپنی و سوئیسی و سایر سازندگان ساعت در سراسر دنیا در ایران نمایندگانی رسمی دارند که حضور در این نمایشگاه می تواند برای آن ها محل مناسبی برای نمایش محصولات خود و ارائه تازه ترین دستاوردهای صنعت ساعت سازی باشد. 
ایران از جمله کشورهایی است که به صورت گسترده برای تمامی انواع ساعت ها از گران قیمت ترین و لاگچری ترین محصولات گرفته تا ساعت های ارزان قیمت و حتی تقلبی، بازار گسترده ای دارد و به این دلیل برند های ساعت دنیا علاقه خاصی به بازار این کشور دارند. 


ارسال نظرات
موضوعات روز