پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
برنامه شب یلدای رستوران حاج محسن در سالن CIP آمل و سالن سنتی شعبه محمود آباد همراه با موسیقی زنده سنتی و منوی باز شامل گلچینی از خوراک های ایرانی پذیرای کسانی است که شب یلدا را در مناطق شمالی کشور هستند یا قصد دارند از تهران به این مناطق سفر کنند.
کد خبر: ۹۳۷۹
شب یلدا را کجا بگذرانیم؟

تیتر20 - اگر اهل بیرون رفتن هستید و شب یلدا را معمولا در خانه نمی مانید. اگر اهل سفر به شمال یا اهل خود شمال هستید، در هر صورت شب یلدای امسال، رستوران حاج محسن شما را دعوت کرده است که این طولانی ترین شب سال را همراه با برنامه های ویژه و منوی باز سپری کنید. 
امسال شب یلدا شبی است که سه شنبه 30 آذر را به چهارشنبه اول دی ماه متصل می کند و در این مقطع زمانی، دقیقا از ساعت 10 شب تا ساعت 12 شب در آمل و محمود آباد برای شما تدارک دیده شده است.
برنامه شب یلدای رستوران حاج محسن در سالن CIP آمل و سالن سنتی محمود آباد همراه با موسیقی زنده سنتی و منوی باز شامل گلچینی از خوراک های ایرانی پذیرای کسانی است که شب یلدا را در مناطق شمالی کشور هستند یا قصد دارند از تهران به این مناطق سفر کنند. 
شب یلدا را کجا بگذرانیم؟

میکس کباب فیله، کوبیده، جوجه زعفرانی به همراه برنج، ماست، سالاد و نوشیدنی و بعد از شام هم هندوانه شب یلدا به همراه شیرینی و میوهایی چون:‌ سیب و پرتقال و خیار و... این پکیج شب یلدایی حاج محسن را تشکیل می دهد. 
قیمت کل این برنامه فقط 75 هزار تومان برای هر نفر است، ضمن این که کودکان زیر 10 سال می توانند به صورت نیم بها پیتزای انتخابی خود را داشته باشند. 
گفتنی است وقتی اسم رستوران حاج محسن مطرح می شود، مخاطب تصور می کند که فقط با یک رستوران سنتی ایرانی طرف خواهد بود که در بهترین حالت انواع کباب و جوجه کباب سرو می کند و فضایی کاملا سنتی دارد.
این در حالی است که این مجموعه توانسته است ترکیب بسیار مناسبی از فضای رستوران داری قدیمی ایرانی را با فضاهای مدرن امروزی ایجاد کرده و به این ترتیب طیف گسترده ای از مخاطبیین خود را راضی نگه دارد. 
برنامه دعوت شب چله هم در دو محیط سنتی و مدرن (آمل و محمود آباد) تدارک دیده شده که هر خانواده ای می تواندبه فراخور سلیقه خود یکی از این مکان ها را انتخاب نماید. 
رستوران حاج محسن آمل رستورانی مدرن و ترکیبی است که حتی منوی کافی شاپ هم دارد.
در منوی اصلی این رستوران هم می توان انواع استیک، پیتزا و پاستا را ملاحظه کرد. ضمن این که فضا و دکوراسیون مدرن و موسیقی زنده نیز بخش دیگری از المان های مدرنی  است که در رستوران های امروزی، از جمله بخش مدرن حاج محسن، دیده می شود.
گفتنی است که شعبه مرکزی رستوران های زنجیره ای حاج محسن در شهر آمل قرار دارد و علاوه بر شعبه آمل و محمود آباد، این مجموعه، شعبی هم در ایزد شهر و لامیزده دارد. 
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت رستوران حاج محسن سری بزنند.
                                                                         
                                                                             hajmohsen.com

شب یلدا را کجا بگذرانیم؟
ارسال نظرات
موضوعات روز