جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸
نیروهای جوان با افکار باز و به روز و همچنین جسارت بالا و البته دسترسی بیشتر به دانش روز، می توانند کمک بزرگی به حل چالش کیفیت در صنعت خودرو ایران کرده و مقدمات توسعه هرچه بیشتر این صنعت را فراهم بیاورند.
کد خبر: ۹۳۹۷
ایران خودرو

تیتر20 - ایران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز کشور در طول سال های اخیر  روی به استفاده از مدیران جوان و البته کارآمد آورده که این رویکرد می تواند در مسائل کیفی نقش به سزایی را ایفا کند.
در حال حاضر یکی از چالش های اصلی خودروسازی ایران، کیفیت نامناسب محصولات آن است، موضوعی که بدون شک با مدیریت بهتر و کارآمدتر می توان نسبت به بهبودش اقدم کرد.
هرچند نمی توان نقش "تجربه" را در بالا بردن سطح کیفی خودروهای داخلی نادیده گرفت، با این حال افکار جوان نیز نقشی مهم در بهبود کیفیت خودروها و در نتیجه رفع هرچند نسبی چالش کیفیت در دومین صنعت بزرگ ایران دارند.
نیروهای جوان با افکار باز و به روز و همچنین جسارت بالا و البته دسترسی بیشتر به دانش روز،  می توانند کمک بزرگی به حل چالش کیفیت در صنعت خودرو ایران کرده و مقدمات توسعه هرچه بیشتر این صنعت را فراهم بیاورند.
در این راستا ایران خودرو روی به استفاده از مدیران جوان و تحصیلکرده امروزی آورده تا با ترکیب آنها و مدیران باتجربه اش، قدمی اساسی در مسیر حل چالش کیفی محصولات خود بردارد.  
بدون شک اگر این ترکیب در مسیر درست خود هدایت شده و همچنین حمایت لازم و کافی از مدیران جوان و البته کارآمد صورت گیرد، می توان به حل چالش کیفی محصولات ایران خودرو (حداقل در حدی ملموس و البته به شرط فراهم شدن سایر عوامل اثرگذار) امیدوار بود.
البته کیفیت موضوعی تک بعدی نبوده و حل چالش مربوط به آن در صنعت خودرو ایران، به عوامل متعددی بستگی دارد، با این افکار مدیریتی جوان می تواند حرکت در این مسیر را سرعت ببخشد.
هرچه هست، استفاده از مدیران جوان در پست های مدیریتی می تواند از ایران خودرو به سایر خودروسازان کشور نیز تسری پیدا کرده و در حل چالش های کیفی اثرگذاری خود را نشان دهد.


  

ارسال نظرات
موضوعات روز