جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
بهره گيرى از تکنولوژى چند سالى است در ميان جامعه رواج پيدا کرده اما عدم آگاهى مردم از استفاده صحيح از تکنولوژى سبب شده تا خانواده ها با مشکلات زيادى مواجه شوند.
کد خبر: ۹۷۵۶
کمپين استفاده صحيح از ماشين ظرفشويى آغاز شد!

تیتر20 - شرکت هنکل، توليد کننده محصولات شوينده با آغاز کمپين استفاده صحيح از ماشين ظرفشويى، تلاش دارد تا با حمايت از اقتصاد خانواده، نقش موثرى در حفظ محيط زيست و انرژى هاى طبيعى داشته باشد. 
بر همين اساس شرکت هنکل با اجراى يک پرفورمنس آموزشى- تبليغاتى در مجتمع ارگ تجريش و با دستمايه قراردادن خودکشى يک ماشين ظرفشويى با نام "ديشى" و با همراه کردن صدها مخاطب در اين مجتمع،تلاش کرد تا مصرف کننده ايرانى را با اين کمپين همراه کند.
رحيم شيورى، مدير مارکتينگ شرکت هنکل در ايران در اين خصوص گفت: براساس تحليل شرکت هنکل در ايران، عدم آگاهى مردم از استفاده صحيح از لوازم خانگى و مخصوصا ماشينهاى ظرفشويى سبب شده تا علاوه بر مصرف بى رويه آب و برق که گنجينه دنياى کنونى است، خسارتهاى بسيارى به ماشينهاى ظرفشويى وارد شود که رابطه مستقيمى با ضربه به اقتصاد خانواده دارد.
شيورى افزود: کمپين استفاده صحيح از لوازم خانگى و مواد شوينده با کيفيت و مجاز از امروز آغاز شده  به مدت 8 ماه ادامه خواهد يافت.کاراکترها و شخصيتهاى انيميشنى با هدف آموزش و آگاه ساختن مردم طراحى شده و پيش بينى مى کنيم اين کمپين و نحوه اجراى آن با استقبال خوب مردم مواجه شود.
مدير مارکتينگ هنکل در ايران ادامه داد: امروز تعداد زيادى از مردم و اهالى رسانه در آغاز اين کمپين و نمايش، ما را همراهى کردند و اميدوارم بتوانيم با حمايت و همراهى مردم و رسانه ها نقش موثرى در حفظ محيط زيست و اقتصاد خانواده ايرانى داشته باشيم.مسووليت اجتماعى ما ايجاب مى کند تا حامى سياره عزيزمان و خانوار ايرانى باشيم.
گفتنى است " فلش ماب" ساخته شده با نام " ماريا و ديشى" توانست مخاطبان بسيارى  را غافلگير و جذب کند، همچنين انتشار اين ويدئو در فضاى مجازى نيز با استقبال بسيارى مواجه شد." ماريا و ديشى" به زودى در خانه هر ايرانى حضور خواهند داشت.
ارسال نظرات
موضوعات روز