جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳
برخی اوقات انجام اشتباهاتی رایج سبب می‌شود تا طعم قهوه از بین برود.
کد خبر: ۴۹۴۹۹
تیتر20 -  قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها در سراسر جهان به شمار می‌رود؛ به طوری که دارای محبوبیتی است که نظیری ندارد. بسیاری از افراد آن را به شکل روزانه می‌نوشند، اما برخی اشتباه‌ها سبب می‌شوند تا طعم قهوه از بین برود. در زیر به شش اشتباه رایج در این خصوص اشاره شده است:

۱- نخریدن قهوه تازه
نخستین اشتباه، نخریدن قهوه تازه است. شاید بسیاری از افراد نمی‌دانند که قهوه محصولی است غیر ماندگار و به همین خاطر باید با آن مانند نان تازه و یا سبزیجات رفتار کنید؛ یعنی آن را به شکل مستقیم از یک کافی شاپ محلی خریداری کنید؛ نه از فروشگاه‌ها و مکان‌هایی که قهوه مدت زیادی در آنجا مانده است.

۲- ندانستن مقدار کافئین
بسیاری از افراد از میزان کافئین در انواع مختلف قهوه اطلاعی ندارند و نمی‌دانند چه میزان طول می‌کشد تا قهوه آماده شود. به طور مثال قهوه اسپرسو دارای میزان بیشتری کافئین است.

قهوه ​

۳- آماده سازی قهوه در کمتر از ۴ دقیقه
اندازه دانه‌های قهوه هم یکی دیگر از مسائل است. در صورتی که اندازه آن ایده آل و خوب باشد، ۴ دقیقه زمان مناسبی برای آماده سازی قهوه است.

۴- استفاده از ظروف کثیف
تمیزی ظروفی که برای دم کردن قهوه از آن استفاده می‌کنید، می‌تواند بر طعم و کیفیت قهوه تأثیر بگذارد.

۵- خوردن قهوه با شیر و شکر
اگرچه افزودن شیر و شکر به قهوه فکر بدی نیست؛ اما اگر شما یک قهوه برشته شده خوب خریداری کرده اید، نیازی به شیر و شکر نخواهید داشت.

۶- نگهداری قهوه بیش از یک ماه‌
می‌توان قهوه را یک ماه پس از آسیاب کردن آن نیز نوشید، اما در این صورت، کیفیتش از بین می‌رود؛ بنابراین بهتر است قهوه را طی دو هفته پس از آسیاب استفاده کنید./ باشگاه خبرنگاران
ارسال نظرات
موضوعات روز