پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰
رامین رضاییان که در بازی رفت مقابل بحرین در ترکیب اصلی تیم ملی بود برای دیدار برگشت حتی به اردوی تیم ایران دعوت هم نشد.
کد خبر: ۵۰۱۱۱
تیتر20 - رامین رضاییان که در بازی رفت مقابل بحرین در ترکیب اصلی تیم ملی بود برای دیدار برگشت حتی به اردوی تیم ایران دعوت هم نشد. مدافع راست فیکس تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت های آسیا هرگز فکرش را نمی‌کرد با روی کارآمدن دراگان اسکوچیچ حتی دعوت به تیم کشورمان هم برای او آرزو شود!

در مورد دعوت نشدن رامین رضاییان به تیم ملی کشورمان روایت های مختلفی به گوش می‌رسد. از ماجرای انتشار یک فیلم جنجالی بگیرید تا مشورت برانکو به اسکوچیچ و... که هنوز هیچ یک نه تأیید شده است و نه تکذیب! هر چه هست این مدافع راست ۳۱ ساله با قابلیت های تهاجمی بالا به تیم ملی دعوت نمی‌شود و بعضا شاهد حضور بازیکنانی غیرتخصصی (جعفر سلمانی و سیامک نعمتی) در این پست است.

در همین ارتباط شنیدیم بازیکن فصل گذشته السیلیه قطر تصمیم به بازگشت گرفته است. او که با قراردادی ۲ ساله به الدحیل پیوسته بود پس از ناکامی در این تیم به السیلیه رفت اما عدم دعوت به تیم ملی باعث شده است تصمیمات جدیدی بگیرد یا حداقل به پرسپولیس فکر کند.

شاید رامین رضاییان به این موضوع فکر می‌کند که اگر درپرسپولیس توپ می‌زد الان فشار هواداران این تیم اجازه نمی‌داد دراگان اسکوچیچ به راحتی او را نادیده بگیرد. مضاف بر این که چنانچه تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر صعود کند، رامین رضاییان می‌تواند دومین جام جهانی عمر ورزشی خودش را تجربه کند و این رؤیا با پرسپولیس محتمل‌تر (!) خواهد بود. نباید فراموش کرد در حال حاضر وریا غفوری نزدیک ترین رقیب سال های اخیر رامین رضاییان در تیم ملی هم توسط دراگان اسکوچیچ دعوت نمی‌شود.

صادق محرمی پس از کوچ به کرواسی با نزول عجیبی روبه‌رو شده و سیامک نعمتی هم بیشتر یک هافبک نفوذی و تکنیکی است تا مدافع راست و همه این موارد رامین رضاییان را ترغیب به بازگشت می‌کند. شاید در این میان سؤالی پیش بیاید که نظر یحیی گل محمدی چیست؟ سرمربی پرسپولیس علاقه زیادی به سبک فوتبال رامین رضاییان و اصولا مدافعان کناری دارد که بیشتر میل به نفوذ و بازی در زمین حریف داشته باشند.

پرسپولیس درحال حاضر مهدی شیری را در اختیار دارد که تنها مدافع راست تخصصی این تیم است. پُست اصلی سیامک نعمتی هافبک راست و هجومی است و خرید رامین رضاییان می‌تواند یک خرید مناسب برای پرسپولیس به ویژه درلیگ قهرمانان آسیا باشد./ خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز