جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۰
این جفت کفش فقط به زیبایی شناسی نپرداخته است و در حقیقت «سبک،‌ باثبات، راحت و مناسب پدال خودرو» ساخته شده است.
کد خبر: ۵۰۶۱۲
کفش کتانی مزدا مناسب برای رانندگی به بازار آمد
تیتر20 -  مزدا یک جفت کفش کتانی معرفی کرده است که می گوید «کودوی» رانندگی است. در ژاپنی کودو به معنی نبض قلب و ریتم است.

کفش های طراحی شده مزدا، همان امضای طراحی این خودروساز را دارد. البته این کفش ها را مزدا به تعامل و همکاری با شریک خود یعنی شرکت تولید کننده ابزار ورزشی میزونو Mizuno‌ به تولید رسانده است و می گوید این کفش ها مخصوص رانندگی هستند و به خوبی فلسفه طراحی در برند مزدا را نشان می دهند. این جفت کفش کتانی، روح واژه Kodo‌ در زبان ژاپنی را در طراحی با خود دارد،‌ که از کمترین خطوط ممکن به شکل مینیمال استفاده کرده و رویکرد ساده ای به سبک یا استایلینگ دارد، همان طور که در محصولات مزدا هم مشاهده می شود.

این جفت کفش فقط به زیبایی شناسی نپرداخته است و در حقیقت «سبک،‌ باثبات، راحت و مناسب پدال خودرو» ساخته شده است. از ویژگی های این کفش محافظت از پا به کمک dorsiflexion support  که دقت و کنترل پا برای فشردن پدال های گاز و ترمز را بالا می برد. پاشنه آن گِرد است و تماس آن با کف را تقویت کرده و بهبود می بخشد و مهمترین ویژگی گرد بودن آن چرخیدن راحت پاشنه است. ساختار توری مانند دور پاشنه ی آشیل هم جلوی دفورمگی را می گیرد و تناسب اندام را حفظ می کند.

اکثر کفش های رانندگی به دلیل پاشنه ی نازک و سفت راه رفتن را دشوار می کند اما میزونو از فناوری Cob technology استفاده کرده است که از پدال بازخورد می گیرد و در عین حال موقع راه رفتن راحت است.

کفش های مخصوص رانندگی، اولین محصول غیرخودرویی است که مزدا وارد بازار کرده است که مربوط به سبک زندگی می شود. این کمپانی می گوید که می خواهد سبک زندگی مردم را غنی کند و تجربه های جدیدی با محصولات غیرخودرویی عرضه نماید. این کار جدید مزدا با فلسفه این شرکت هم همخوانی دارد و در جهت ایجاد پیوند بین مشتری با برند است.

پیش خرید این کفش ها با قیمت 39,600 ین [معادل 360 دلار] در Makuake ممکن شده است. تحویل به مشتری از مارس 2022 آغاز می شود. هر چند به تحویل خارج از کشور ژاپن در معرفی این محصول اشاره نشده است./  مزدا
ارسال نظرات
موضوعات روز