۲۱ خرداد ۱۴۰۵
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۲۰:۱۳
۲ راهکار برای کم کردن مبلغ قبض برق اعلام شد
معاون وزیر نیرو گفت: مشترکانی که حداقل ۱۰ درصد از سال گذشته کمتر برق مصرف کنند، تا ۳۰ درصد در قبض برق تشویق می‌شوند.
کد خبر: ۸۰۵۱۲

تیتر20- مصطفی رجبی مشهدی، معاون وزیر نیرو امروز سوم خرداد ۱۴۰۵ جزئیات تشویق مشترکان کم مصرف برق را اعلام کرد. او گفت: مشترکانی که حداقل ۱۰ درصد از سال گذشته کمتر برق مصرف کنند، تا ۳۰ درصد در قبض برق تشویق می‌شوند.

رجبی مشهدی، معاون وزیر نیرو بیان کرد:  پاداش تنها به کاهش مصرف ختم نشده و اگر مشترکان خانگی نیروگاه ۵ کیلوواتی خورشیدی احداث کنند، ۲۰ درصد از قبض برق آنها کمتر می‌شود.

معاون وزیر نیرو افزود:  اگر این مشترکان علاوه بر نیروگاه خورشیدی تجهیزات ذخیره‌سازی هم نصب کنند، ۳۰ درصد از قبض آنها کم می‌شود./اقتصاد آنلاین

ارسال نظرات
captcha
موضوعات روز