مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو مطرح کرد
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) در نشست خبری طرح تحول کیفیت، با بیان اینکه براساس بازخوردهای دریافتی از مشتریان، خودروهای متوقع و متوقف از بیشترین علل شکایات است، گفت: وضعیت خودروهای متوقع و متوقف نسبت به بهمن ماه سال گذشته که طرح تحول کیفی را برنامهریزی و اقدامات مربوط به آن را آغاز کردهایم، ۶۵ درصد بهبود یافته است.
سرپرست صمت کردستان:
بختیار خلیقی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات خودرو و بازدید از غرفه گروه بهمن در سنندج از ظرفیتهای این استان در توسعه تجارت صنایع خودرویی گفت.
اساس اعلام وزیر راه و شهرسازی، امکان ثبت شکایات در سامانه ۱۲۴ وزارت صمت از افرادی که سقف مجاز افزایش اجارهبها را رعایت نمیکنند فراهم شده است.
امدادخودروسایپا خدمات جدیدی را به مشتریان ارائه می دهد.
شرکت فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش؛ در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود، یک محموله شامل کالاهای خوراکی و بهداشتی به موسسه خیریه نگهداری از معلولین ذهنی و سالمندان آشتیان اراک اهدا کرد.
دور جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن از تاریخ 15 تیرماه ساعت 12 در سامانه ثمن شروع خواهد شد.

رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامهریزی سازمان امور مالیاتی:
مهدی موحدی بکنظر گفت: معاون سازمان امور مالیاتی با اشاره به اینکه حدود 1میلیون و 200 هزار نفر که فرم مالیاتی پر کردهاند، مالیات صفر برای آنان لحاظ شده است، عنوان کرد: سازمان امور مالیاتی بهدقت افرادی را که مستحق پرداخت مالیات نیستند شناسایی کرده است