عملکرد “ودی” زیر ذرهبین بورس/ رشد فروش بیمه دی متفاوت تر از رقبا
عملکرد “ودی” زیر ذرهبین بورس/ رشد فروش بیمه دی متفاوت تر از رقبا
عملکرد “ودی” زیر ذرهبین بورس/ رشد فروش بیمه دی متفاوت تر از رقبا
روابطعمومی بیمه آسیا در ارزیابی عملکرد دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در هفته دولت، با کسب بالاترین امتیاز ، بهعنوان روابط عمومی برتر معرفی شد.
معاون امور استانها و شبکه فروش بیمه آسیا از آغاز بهرهگیری این شرکت از فناوری هوش مصنوعی در سامانههای مدیریتی خبر داد و گفت: این اقدام، سرآغاز فصل تازهای در ارائه خدمات سریعتر، دقیقتر و نوآورانه به بیمهگذاران است.
محمد تقی چراغی، عضو هیأت مدیره شرکت بیمه ملت، از نهایی شدن و ابلاغ سند راهبردی این شرکت در افق ۱۴۰۶ خبر داد.
بررسی عملکر د بیمه تعاون در هفتماهه نخست سالهای 1401 تا 1404 نشان میدهد که این شرکت در مسیر رشد پایدار قرار گرفته و توانسته با افزایش قابلتوجه حق بیمه تولیدی و کنترل هزینههای خسارت، نسبت خسارت خود را بهشکل محسوسی کاهش دهد. روندهای مالی شرکت نشان از تقویت مدیریت ریسک، توسعه پرتفوی بیمهای و رشد کارایی عملیاتی دارد.
سید روح اله علیپور یزدی مدیرعامل بیمه تعاون در حکمی، محسن میرباقری را به عنوان سرپرست مدیریت بیمههای زندگی این شرکت منصوب کرد.
همایش بزرگ نمایندگان بیمه آسیا با عنوان «فصل تحول با ارزشآفرینی پایدار» با حضور مدیرعامل بیمه آسیا، اعضای هیأتمدیره، معاونین مدیرعامل، مدیران ستادی و نمایندگان منتخب برگزار شد.
مدیرعامل شرکت بیمه تعاون در حکمی، مریم مطوف را به عنوان سرپرست مدیریت آموزش و تعالی سازمان این شرکت منصوب کرد.
بیمه در چشمانداز آینده، فراتر از سرویس مالی، بخشی از تجربه شهروندی هوشمند است. بیمه دی با حضور در نمایشگاه شهر پایدار، این چشمانداز را ترسیم میکند که بیمه، امروز مانند عضو یک خانواده، بخش از زندگی دیجیتالی روزانه شهروندان محسوب میشود.