جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
آیا سوپ، در قالب یک نوشیدنی آماده مصرف، می‌تواند مهره‌ای جدید در دنیای نوشیدنی‌های سلامتی به شمار بیاید؟
کد خبر: ۱۳۷۹۶
سوپ نوشیدنی، جدیدترین نوشیدنی جهان!

تیتر 20 - آیا سوپ، در قالب یک نوشیدنی آماده مصرف، می‌تواند مهره‌ای جدید در دنیای نوشیدنی‌های سلامتی به شمار بیاید؟ بله، به احتمال زیاد! سوپ‌های نوشیدنی شاید قرار نباشد تمام میل و رغبت ما را به خودن سوپ به خود اختصاص دهند اما گزینه خوبی به شمار می‌آیند برای این که مطمئن شویم مواد غذایی و سبزیجات لازم در جدول غذایی روزمره به بدنمان رسیده است.

سوپ نوشیدنی تقریباً همان کاری را انجام می‌دهد که آبمیوه‌ها انجام می‌دهند؛ یعنی قرار نیست به طور کامل جایگزین میوه‌های تازه شوند اما بخشی از دغدغه‌های ما را درباره عدم مصرف میوه کافی در برنامه غذایی رفع می‌کنند.

بطری‌های سوپ آماده مصرف، دریافت سبزیجات و تمامی‌فواید مربوط به آن‌ها را برای ما آسان می‌کنند، آن هم بدون نیاز به کاسه و قاشق، در هر جایی که باشیم و در هر وقتی از روز.

این نوشیدنی‌ها که معمولاً با بسته‌بندی‌های بسیار زیبا به بازار وارد می‌شوند، جذابیت بالایی به ویژه برای کودکان دارند و ترفند خوبی برای راضی کردن کودکانی به شمار می‌‌روند که معمولاً تمایل چندانی به خوردن سوپ نشان نمی‌دهند.

در این گروه محصولی نوپا که آگاهی مصرف‌کننده نسبت به آن چندان بالا نیست، برای مدتی طولانی تنها یک برند به نام «تیو گازپاچو» فعالیت می‌کرد اما رفته‌رفته فضا رقابتی‌تر شد و برندهای جدیدی در آن پا به عرصه فعالیت گذاشته‌اند.

شاید یکی از دلایل رشد نسبتاً کند این صنعت آن باشد که برای سوق دادن مصرف کننده نسبت به این محصول، نخست باید دیدگاه او را تغییر داد. انسان‌ها قرن‌هاست سوپ را در ظرف، با قاشق و معمولاً به صورت گرم مصرف می‌کنند و حالا اگر قرار باشد آن را سرد، در بطری و مثلاً توی مترو بنوشند، ممکن است ابتدا کمی‌تردید داشته باشند.

البته دنیای شلوغ امروزی فرصت کمی‌برای تشریفات و حفظ سبک سنتی غذا خوردن برای انسان‌ها می‌گذارد و محصولات «آماده‌ مصرف»، حالا هر چه باشند، به تدریج جای خود را در زندگی مردم باز خواهند کرد./نوش آنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز