جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
در خریدهای اینترنتی انتخاب اجناس بدون سایز و فری می توانند تجربه یک خرید موفق را برایتان به همراه داشته باشد.
کد خبر: ۲۰۹۳۳
85 درصد تخفیف برای یک حراج پاییزه

تیتر 20 - هرچند شاید قدم زدن در پاساژهای رنگارنگ و لمس جنس مورد نظر برای خرید جذاب‌تر از یک خرید اینترنتی به نظر برسد؛ اما از آن طرف هم با شهری شلوغ طرف هستید که اگر ساکن غرب آن باشید و هوس پاساژگردی در شرق آن به سرتان بزند؛ با تغییر جهت در مسیرتان قطعا چند ساعتی را میهمان ترافیک خواهید بود، پس خرید اینترنتی هم بد ایده‌ای به نظر نمی‌رسد.

حالا دیگر انواع و اقسام سایت‌های اینترنتی از تخصصی گرفته تا یک سایت جامع که در آن از شیر مرغ تا جان آدمیزاد نصیبتان می‌شود وجود دارند تا با یک کلیک محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

در خریدهای اینترنتی خانم‌ها وسواس بیشتری نسبت به آقایان دارند. اگر جنس به دستمان برسد و سایزمان نباشد چی؟ اگر قدش کوتاه شود، بلند شود؟ اگر .... به این دسته از خانم‌ها پیشنهاد می‌کنیم اجناس بدون سایز و فری را برای خریدهای اینترنتیشان بگذارند. مانند روسری، شال، کیف، کیف‌پول و ... که به راحتی و بدون وسواس می توانید بپسندید و از آن خود کنید.

دسته‌ای دیگر هم به محض دیدن کلمه sale  یا حراج در ویترین مغازه‌ها یا حتی سایت‌ها به وجد می‌آیند و تمام وسواس‌ها را کنار می‌گذارند و تنها جمله« موجودی کافی نیست» روی قبض کارتشان است که خریدشان را متوقف می‌کند.

برای این دسته پیشنهاد ویژه‌ای داریم. کافی است سری به سایت شیکسون به آدرس https://www.shixon.com بزنید و با یک تخفیف 85 درصدی آخر فصل پاییزه مواجه شوید.

در منوی این سایت تمام محصولات زنانه، مردانه، بچه‌گانه و انواع و اقسام عطرها و اکسسوری‌ها را می‌توانید با یک تخفیف خوب بخرید.

نکته: به آیکون «زیر قیمت بازار» نگاه ویژه‌ای بیندازید....  

ارسال نظرات
موضوعات روز