جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۹
از روزی که مصدوم شد، جواب‌مان را نداد
امید ابراهیمی شماره ۶ استقلال به باشگاه الاهلی قطر ملحق شد و روز گذشته هم در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت کرد.
کد خبر: ۲۷۰۷۵
تیتر20 - استقلالی‌ها تلاش کردند تا واکنش رسمی به جدایی او نشان ندهند و مثل حماسه کاوه رضایی، او را خارج‌ندیده معرفی نکنند.

آبی‌ها فعلاً درباره ابراهیمی سکوت کرده‌اند ولی در پس این سکوت، اعتراضات زیادی نهفته است. مسئولان باشگاه استقلال به شدت از این بازیکن گلایه دارند و احتمالاً در روز‌های آینده شاهد مصاحبه‌های آن‌ها درباره او خواهیم بود. گلایه مسئولان باشگاه این است که چرا ابراهیمی تماس‌هایشان را پاسخ نمی‌دهد. خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که ابراهیمی بعد از مصدومیتش در بازی مقابل ذوب‌آهن، پاسخ تماس‌های یکی از مسئولان باشگاه که مأمور مذاکره با او بود را نداد. این مسئول باشگاه سپس با افتخاری صحبت‌هایی داشت و از ابراهیمی گلایه کرد. او گفت با وجود آن‌که چند بار تماس گرفته تا حتی حال و روزش را بپرسد، امید پاسخ تماس‌هایش را نداده است. این مسئله باعث دل‌خوری افتخاری هم شد.

در ایام جام جهانی مسئولان باشگاه کم و بیش با روزبه چشمی، منتظری و حسینی در ارتباط بودند و حتی گلایه کردند چرا امید تماس‌هایشان را پاسخ نمی‌دهد. ابراهیمی اما قصد داشت تمام تمرکزش را روی بازی‌ها بگذارد و پس از آن تصمیم بگیرد. استقلالی‌ها توقع داشتند امید بماند ولی به هر حال او بازیکن آزاد بود و بازیکن آزاد هم می‌تواند برای خودش تصمیم بگیرد. این بازیکن در سه فصل گذشته هم تا مرز جدایی از باشگاه رفت ولی هر بار تصمیم گرفت بماند. دو فصل قبل و در نیم‌فصل امید ابراهیمی با پیشنهاد جدی از قطر روبه‌رو شد ولی در گفت‌وگو با خبرورزشی تأکید کرد دوست دارد در استقلال بماند و جایی نرود. امید اما با توجه به مسائل مالی باشگاه و اینکه معمولاً دستمزدش را سر موقع نمی‌گرفت، این بار تصمیم گرفت تمدید نکند و راهی قطر شود.

باشگاه الاهلی پول خوبی به این بازیکن خواهد داد اما این مسئله باب میل مسئولان باشگاه نیست چراکه عدم تمدید قرارداد این بازیکن، آن‌ها را تحت فشار می‌گذارد. وینفرد شفر تأکید زیادی روی حفظ امید ابراهیمی داشت. هواداران هم از باشگاه خواستند تا هر طور شده او را نگه دارد.

حالا در این شرایط امید رفته و طبیعتاً این اتفاق می‌تواند به ضرر آن‌ها باشد. استقلالی‌ها علاوه بر این، از یک موضوع دیگر هم شاکی هستند. آن‌ها می‌گویند سال گذشته باشگاه با وجود پارگی عضله شکم امید قرارداد این بازیکن را تمدید کرد و او بالای ۱۰ هفته از میادین به دور بود و حالا چطور حتی پاسخ تماس مسئولان باشگاه را نمی‌دهد! حتی گلایه این است که او سال گذشته بعد از اینکه قراردادش را با استقلال بست، در مردادماه شکمش را جراحی کرد در حالی که می‌توانست اردیبهشت‌ماه این کار را کند ولی گذاشت و گذاشت تا ابتدا قراردادش امضا شود.

هیچ بعید نیست مسئولان باشگاه درباره او هم حرف‌های تندی به زبان بیاورند. امید، اما فعلاً سکوت کرده و روز گذشته هم هرچه تلاش کردیم تا با این بازیکن گفت‌وگو کنیم، نشد.

دیروز آبی‌ها تنها یک امید داشتند و آن این که امید در تست‌های پزشکی باشگاه الاهلی رد شود و به این باشگاه بازگردد!/خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز