دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۳۴۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۱۲۵
این گزارش حاکی است، گواهی‎نامه ‏های مربوط به استانداردهای پیش‎گفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت Nobel Certification، صادر شده است.
تیتر20 - بانک آینده موفق شد به‎عنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بین‎المللی 19600:2014 ISO و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بین‎المللی 10002:2018 ISO با بالاترین میزان هم‎سویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیش‏گفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید.

این گزارش حاکی است، گواهی‎نامه ‏های مربوط به استانداردهای پیش‎گفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت Nobel Certification، صادر شده است.

توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، به‎عنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش ‏های خدمات‎رسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان و عملیاتی کردن نظام‎ها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیت‏های بانکی، از اولویت‎های برنامه استراتژیک بانک آینده است. / روابط عمومی بانک آینده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: