شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
تیتر20//
ایساکو به عنوان شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو به تازگی و در راستای افزایش هرچه بیشتر سطح رضایتمندی مشتریان، سامانه ای را تخت عنوان "هوش تجاری" در این شرکت اجرایی کرده است.
کد خبر: ۳۴۸۱۲

ایساکو باهوش شد

تیتر20 - سامانه هوش تجاری در واقع بخشی از سیستم نوین BI است که به ‌منظور تسریع در تمامی فرآیندهای حوزه کسب و کار، در ایساکو طراحی و نتایج مثبت ملموسی طی سال گذشته داشت.

در تعریف این سامانه آمده است که "هوش تجاری به‌عنوان یک رویکرد جدید در معماری سازمانی، به ‌منظور تسریع در تحلیل اطلاعات و در راستای اتخاذ تصمیم‌های دقیق و هوشمند كسب و كار پیاده‌سازی شده است." در ادامه توضیحات ایساکو آمده که "سامانه هوش تجاری به مدیران سطوح مختلف این شرکت کمک می‌کند تا با دید باز و در حداقل زمان ممکن خلأها و نقاط قابل بهبود حوزه کسب و کار را بررسی و برنامه‌های لازم را برای ارتقا ارائه کنند." به نظر می رسد هدف ایساکو از استقرار سامانه هوش تجاری، به نوعی بهبود فرآیند تصمیم گیری در شرکت است، به نحوی که در نهایت سطح رضایتمندی مشتریان افزایش خواهد یافت.

از جمله مهمترین اثرات سامانه موردنظر می توان به گزارش گیری آنلاین از خدمات ارائه شده توسط ایساکو اشاره کرد. در واقع این سامانه کمک می کند گزارش هایی پالایش شده در مدت زمانی کمتر از گذشته در اختیار مدیران ایساکو قرار گرفته و از دل آنها، نقاط ضعف و قوت خدمات رسانی، بیشتر و سریع تر از گذشته عیان شوند.

 این گزارش های پالایش شده کمک می کند نظارت بر نمایندگی های ایساکو و خدمات رسانی آنها افزایش یافته و با رفع حداکثری نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت، در نهایت رضایتمندی مشتریان بالا برود.

 ایساکویی ها در سال گذشته این سامانه را حوزه هایی مانند فروش و قیمتگذاری و خدمات پس از فروش به اجرا درآورده و در نتیجه امکان تهیه گزارش های لازم در سطوح مختلف سازمانی و بهره گیری ذینفعان از آن، پدید آمد.

 اثرات مثبت این سامانه سبب شد ایساکو در اوایل اردیبهشت امسال سامانه هوش تجاری را در شرکت توسعه بدهد تا از دل آن، بهبود عملکرد و افزایش رضایتمندی مشتریان حاصل شود.

 ایساکویی ها تاکید کرده اند که سامانه هوش تجاری می تواند به از بین رفتن فاصله دیدگاه بین مدیران میانی و مدیران ارشد، در اختیار بودن اطلاعات مورد نیاز مدیران در هر سطح، در هر لحظه و با کیفیت بالا، بهبود فعالیت و عملیات‌ توسط کارشناسان و تحلیل‌گران و دستیابی به نتایج بهتر، بهبود فرآیند تصمیم‌گیری و پیگیری اثرات تصمیم در گستره سازمان و توسعه حوزه‌های کسب و کار بهره‌بردار از این سامانه، کمک بزرگی کند.

 ایساکو که همواره به دنبال استفاده از روش های نوین در بهبود عملکرد و بالا بردن سطح رضایت مشتریان بوده، می خواهد سامانه هوش تجاری را در سال جاری توسعه داده و عملکردی بهتر از گذشته را به این واسطه ثبت کند.

در دنیای امروز که سرعت تبادل اطلاعات بسیار بالا رفته، استفاده از روش هایی مانند سامانه هوش تجاری می تواند کمک کند تا ایساکو سریعتر و دقیق تر نقاط ضعف و قوت خود را در حوزه های مختلف از جمله فروش، امداد و خدمات پس از فروش شناسایی کرده و بهترین تصمیمات را در کمترین زمان بگیرد. در این بین، خدمات پس از فروش خودرو همواره چالش های بزرگی را به دنبال داشته و معمولا رضایت حداکثری مشتریان در این حوزه به دست نیامده است.

 حالا با استفاده از مواردی مانند سامانه هوش تجاری می توان بهتر از گذشته به کشف ریشه های نارضایتی مشتریان پرداخت و با استفاده از اطلاعات پالایش شده در سطوح مختلف سازمانی، سریع تر و دقیق تر از گذشته نسبت به رفع مشکلات و دغدغه ها در این حوزه اقدام کرد.

ارسال نظرات
موضوعات روز