دوشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۴ - 2025 July 07
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳
تامی، گوچی و یکی دو برند دیگر طرفدار بیشتری بین مارک‌فروشی‌های تقلبی بازار دارند.
کد خبر: ۳۷۸۵۳
تیتر20 - وقتی تاریخ مصرف چیزی تمام شود به این سادگی نمی‌توان آن را احیا کرد. مارک‌ها هم سرنوشتی اینچنینی دارند. با اینکه عمر مارک‌پوشی‌های تقلبی در کشور به کمی بیش از یک دهه می‌رسد، خیلی از مارک‌هایی که در مارک‌فروشی‌ها روزگاری برای خودشان برو بیایی داشتند، این روزها از رونق افتاده و کمتر نگاهی را به خود جلب می‌کنند.

 مارک‌هایی مانند زارا و بوسینی در لباس روزگاری برای خودشان سروری می‌کردند اما در بازار مارک‌پوش‌های امروز کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که دنبال مارک این دو نشان تجاری باشد.

حالا تامی، گوچی و یکی دو برند دیگر طرفدار بیشتری بین مارک‌فروشی‌های تقلبی بازار دارند. خیلی از تولید‌کنندگان به‌دلیل زیبایی و تنوع بالای مارک‌های بافته شده، دنبال خرید این مارک‌ها برای چسباندن به لباس‌های تولیدی خود هستند. آدیداس، فیلا و ریبوک هم در کفش طرفدار بیشتری دارند و به این دلیل، اگر در بازار لباس و کفش‌هایی با این اسم دیدید، بیشتر دقت کنید تا جنسی داخلی را به اسم برند خارجی قالبتان نکنند./شهروند
ارسال نظرات
موضوعات روز