سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
امروزه با یک جستجوی ساده در میان وب‌سایت‌ها و منابع اینترنتی مختلف می‌توانیم به حجم انبوهی از داده‌ها و اطلاعات دسترسی پیدا کنیم و در این بین با بسیاری از استارت آپ‌ها آشنا شویم.
کد خبر: ۴۲۶۹۰
معرفی استارت آپ‌های مد و لباس در ایرانتیتر20- وب‌سایت‌ها و منابع اینترنتی مختلفی به تعریف مفهوم استارت آپ و اصول و مبانی مربوط به آن پرداخته‌اند و تنها با یک جستجوی اینترنتی ساده در برخی از این سایت‌ها می‌توان به تعاریف گوناگون از آن دست یافت.

ناگفته نماند که اشتباهاتی در این تعریف‌ها نیز وجود دارد. به‌طور کلی، استارت آپ (به انگلیسی: Start-up یا Startup) به پروژه‌هایی گفته می‌شود که در جریان آن، یک ایده خام، به کمک تلاش و کوشش یک گروه به تولید یک محصول می‌انجامد و زمینه برای فروش آن محصول فراهم می‌شود.

امروزه با یک جستجوی ساده در میان وب‌سایت‌ها و منابع اینترنتی مختلف می‌توانیم به حجم انبوهی از داده‌ها و اطلاعات دسترسی پیدا کنیم و در این بین با بسیاری از استارت آپ‌ها آشنا شویم.

استارت آپ کسب و کاری است که پیش از آن هیچ نمونه مشابه دیگری در کشور و حتی دنیا وجود نداشته باشد، این بدان معنی است که استارت آپ برای اولین بار توسط اشخاص یا شرکت‌ها تأسیس ‌شود. البته تعریف استارت آپ تنها به کسب و کار مربوط نمی‌شود. می‌توان گفت امروزه مخصوصاً در بین جوانان صحبت‌های زیادی در مورد کارهای تازه تأسیس شده و استارت آپ‌ها وجود دارد. خیلی‌ها ایده‌های جدیدی در ذهن دارند که فکر می‌کنند می‌توانند با آن‌ها باعث متحول و دگرگون شدن دنیا شوند.

به هر روی دنیای تکنولوژی و استارت آپ هر روزه در حال پیشرفت است به طوری که در دنیا با سرعت بسیار زیادی در حال شکل‌گیری است که می‌توان گفت در ایران نیز رشد استارت آپ‌ها چشمگیر بوده است.

در این فرصت برخی از مهم‌ترین استارت آپ‌های مد و لباس در ایران که بیشتر در قالب سایت و وب‌سایت فعالیت می‌کنند را معرفی می‌کنیم:

http://bebeeno.frotel.com/

http://violamode.com/

https://modopia.com/

https://www.shahremun.com/

http://dofito.com/fa

https://fiza.ir/

http://onexpro.com/

http://www.shikdooz.com/

https://rochi.ir/

https://www.brandkade.com/

https://tagmond.com/

https://www.banimode.com/

https://botick.com/

https://www.shixon.com/

https://www.modiseh.com/

https://www.digistyle.com
هنرآنلاین
ارسال نظرات
موضوعات روز