سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
این روزها بیش از هر مد دیگری مردم جهان پیگیر مدل‌های خاص برای ماسک‌های بهداشتی به منظور مقابله با کرونا هستند.
کد خبر: ۴۲۸۹۳
تیتر20- هر سال و در فصل بهار، طیف وسیعی از محصولات در صنعت فشن برای فصل گرما رخ‌نمایی می‌کردند و جهان نیز استقبال باشکوهی از این جریان می‌کرد.

برندهای معروف و شناخته‌شده تلاش می‌کردند که یکی از دیگری پیشی بگیرند و با ارائه محصولاتی متفاوت و صدالبته منطبق با ذائقه مردم، مد بهار و تابستان را به نام خود رقم زنند.

البته هم‌اکنون اوضاع کمی متفاوت شده است. پس از توجه جامعه جهانی به موضوع کرونا و قار گرفتن بیماری کوئید-19 در صدر اخبار، موضوعات فرهنگی و هنری تا اندازه قابل توجهی به حاشیه رفت و هر آنچه به‌نوعی ارتباط مستقیم یا غیرمستقیمی با جریان کرونا پیدا می‌کرد، نقل محافل شد.

جریان مد و لباس هم به موضوعاتی پرداخت که هم از جنس خود بود و هم نقش پررنگی در مواجهه هر چه‌بهتر با این بیماری ایفا می‌کرد.

تب طراحی و تولید ماسک و گان داغ شد و در ایران و جهان، فعالان صنعت مد و لباس تمام تمرکز خود را روی این موضوع قرار دادند، هرچند به شکل جسته و گریخته، تلاش کردند که از طراحی و تولید برای کالکش‌های فصل بهار و تابستان فاصله نگیرند تا هر زمان بازار، ظرفیت پذیرش آثار آن‌ها را داشت، حاصل تلاش و فعالیت‌های خود در روزهای قرنطینه را راهی بازار کنند.

به هر تقدیر این روزها ماسک‌های متنوع بر دهان صنعت فشن بسته شده و گویی مد ماسکی جای بسیاری دیگر از مدها را پر کرده است و بیش از هر پدیده دیگری، مردم جهان پیگیر مدل‌های خاص برای ماسک‌های بهداشتی هستند./ هنرآنلاین


کرونا و تنوع ماسک‌ها در صنعت فشن
ارسال نظرات
موضوعات روز