يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷
خودروهای کروک جزو جذاب‌ترین خودروها هستند. به خصوص در فصل‌هایی که می‌توان سقف آن‌ها را کنار زد و از سقف آسمان لذت برد.
کد خبر: ۶۶۲۴


تیتر20 - آقای ماشین باز - خودروهای کروک جزو جذاب‌ترین خودروها هستند. به خصوص در فصل‌هایی که می‌توان سقف آن‌ها را کنار زد و از سقف آسمان لذت برد. در این کلاس در میان خودروهای حاضر در بازار ایران، بی‌ام‌و 428 و ولوو c70 حضور دارند. دو خودرویی که از جذابیت‌های فراوانی برخوردارند. موتور بی ام‌و کم حجم‌تر، اما پر قدرت‌تر از ولوو است.

در عین حال قیمت بالاتری نیز دارد. هر دو خودرو از طراحی خوبی برخوردارند، اما بی‌ام‌و خودرویی به روزتر است. چراکه اخرین مدل‌های ولووc70 در ایران مربوط به سال 2013 است. از این‌رو چه در طراحی کابین و چه در طراحی بیرونی می‌توان بی‌ام‌و را به روزتر دانست.

این به روزتر بودن به امکانات نیز نفوذ کرده و بی‌ام‌و با امکانات بیشتر در دسترس قرار دارد. اما اگر بخواهیم به گونه دیگری به دو خودرو نگاه کنیم، باید گفت ولوو درون کابین فضای بیشتری را برای سر نشینان در نظر گرفته است و همچنین ایمنی بالاتری نسبت به بی‌ام‌و دارد. اگرچه هر دو خودرو از نظر ایمنی در سطح بالایی قرار دارند، اما نمی توان این نکته را انکار کرد که ولوو در زمینه ایمنی همیشه پیشرو بوده و با خیال آسوده‌تری می‌توان آن را انتخاب کرد.

هر دو خودرو در بازار دست دوم و حتی صفر کیلومتر، اقبال خوبی ندارند و افت قیمت زیادی دارند. این در حالی است که 428 را می توان راحت‌تر از c70 به فروش رساند. مصرف سوخت هر دو خودرو به دلیل داشتن موتورهای توربو بالا است. اما این عدد در ولوو به دلیل حجم بیشتر کمی بالاتر است.

به طور کلی می‌توان گفت که اگر دنبال خودرویی کروک هستید که قیمت پایینی دارد و البته مدل هم برای شما مهم نیست، می‌توانید ولووc70 را انتخاب کنید. اما اگر شتاب و سرعت به قدری برای شما مهم است که حاضرید پول بیشتری بپردازید، پیشنهاد ما این است که حتما 428 را انتخاب کنید.
ارسال نظرات
موضوعات روز