جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۶
اولین چای کیسه ای شیرین در ایران، ترکیبی از چای مرغوب و شیرین کننده گیاهی استویا را در خود جای داده که در طعم های مختلفی عرضه شده است.
کد خبر: ۷۶۱۳

تیتر20 - حالا دیگر لازم نیست صبح ها روند طولانی و مکرر شیرین کردن چای را هر روز تجربه کنید، مدتی است که چای «شیرینی سرخود» به بازار آمده که شما را از ریختن شکر در داخل استکان و به هم زدن آن که کلی انرژی از شما می گیرد! و کلی کالری به بدن شما اضافه می کند بی نیاز کرده است. 
اولین چای کیسه ای شیرین در ایران، ترکیبی از چای مرغوب و شیرین کننده گیاهی استویا را در خود جای داده که در طعم های مختلفی عرضه شده است. 
چای کیسه ای شیرین به صورت طبیعی تهیه شده و برای دیابتی ها هم موثر است و حتی برای کسانی که مشکل و دغدغه چاقی دارند هم یک دوست خوب محسوب می شود چون اصلا کالری به بدن اضافه نمی کند. 
این محصول ذیل برندی به نامه «استویانوا» به بازار عرضه شده و محصولی از شرکت صنایع غذایی پادمیراست که با نام تجاری استویانو شناخته شده است.
 محصولات این برند تلاش دارد در راستای کمک به افزایش سطح سلامت جامعه باشد و تولید نوشیدنی های شیرین شده بی ضرر در انواع چای برگاموت، چای سبز کلاسیک، چای سبز نعناع و چای کیسه ای پذیرایی و کافی میکس در این راستا صورت گرفته است. 
این شرکت مدعی است که محصولات استویانو از عصاره گیاهی به نام استویا که حدوداً 200 تا 300 برابر شیرین تر از شکر است، تهیه و تولید می شود.
همچنین چای استویانو که با قند طبیعی استویا فرموله شده، علاوه بر رفع مشکل کمبود آب بدن دیابتی ها برای اولین بار این امکان را به افراد دیابتی می دهد که بتوانند بدون نگرانی طعم شیرین را تجربه کنند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 88198721 تماس بگیرید.

ارسال نظرات
موضوعات روز