جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
مهاجم ملی‌پوش «شفیلد ونزدی» نتوانست به تیم‌های لیگ‌برتری ایران بپیوندد.
کد خبر: ۱۰۶۰۹
بمب باورنکردنی قرمزها/ توافق مهاجم ملی‌پوش لیگ انگلیس با پرسپولیس برای فصل بعد

تیتر 20 - «آتسده نیهو» (Atdhe Nuhiu) که اتریشی است، ریشه آلبانی‌تبار دارد و در حال حاضر با بیست و هشت سال سن در تیم «شفیلد ونزدی» انگلیس توپ می‌زند.
 
این مهاجم 197 سانتی‌متری که سابقه بازی در تیم‌ملی جوانان اتریش را در پرونده دارد، مدتی نیز در سال 2008 در تیم‌ملی ولز بازی کرد و توانست در 51 بازی 17 گل برای این تیم به‌ثمر برساند. او که سابقه انجام 59 بازی در تیم راپیدوین اتریش را در کارنامه دارد، از سال 2013 به تیم «شفیلد ونزدی» پیوست و تاکنون 137 بازی برای این تیم سرشناس انگلیسی انجام داده است.
 
شماره 44 تیم شفیلد ونزدی که قصد دارد حضور در لیگ ایران را تجربه کند از دوستان اشپیتیم آرفی مهاجم سابق پرسپولیس است و حتما با تعریف‌ها و صحبت‌های آرفی قصد دارد تا در لیگ برتر ایران توپ بزند. از آنجایی که چند تیم ایرانی قصد داشتند تا در نقل و انتقالات زمستانی بازیکن مهاجم جذب کنند، نام «آتسده» در چند باشگاه ایرانی مطرح شد که یکی از این باشگاه‌ها، پرسپولیس بود.
 
درست قبل از بازی با صبا بود که برانکو و دستیارانش فیلم بازی‌های آتسده را دیدند و جالب اینکه نظر مساعدی در مورد جذب او داشتند. اما با توجه به شرایط باشگاه پرسپولیس و پایان یافتن زمان نقل و انتقالات پرونده آتسده و پرسپولیس باز ماند تا اگر سرخ‌ها در شروع فصل آینده احتیاج به مهاجم خارجی داشتند از مهاجم شماره 44 شفیلد ونزدی بخواهند تا به تهران سفر کند.
 
جدا از اینها شنیده‌های ما حکایت داردکه دو باشگاه لیگ‌برتری دیگر که اتفاقا رقیب پرسپولیس هستند وقتی از ماجرای «آتسده» باخبر شدند نمایش‌ها از طریق نزدیکانشان با اشپیتیم آرفی داشتند تا بتوانند این مهاجم ملی‌پوش را جذب کنند.
 
گفته می‌شود که آرفی در حال حاضر نظر مساعدی در مورد ترانفسر «آتسده» به لیگ ایران ندارد و از او خواسته تا در شروع فصل جدید لیگ برتر به ایران بیاید./روزنامه گل
ارسال نظرات
موضوعات روز