جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
شاید گزارش حدود 100 سقوط مرگبار در سال از روی تخته چوب های کوچیک و لق مسیر، عاشقان خطر رو برای سفر به این کوهستان مشتاق تر هم کرده باشه.
کد خبر: ۱۰۶۴۶
پیاده روی در خطرناک ترین مسیر دنیا بخاطر یک فنجان چای

تیتر 20 - ترس از ارتفاع موضوعیه که آدمای زیادی رو درگیر کرده، افرادی که حتی از بالا رفتن از چند پله نردبان هم هراس دارن و از نگاه کردن به پایین سرگیجه می گیرن. در مقابل افرادی هم هستن که سرشون درد می کنه برای تجربه دردسر. یکی از جاهایی که بهشت چنین آدمایی محسوب میشه، کوهستان هوآشان چینه هست. هرچیزی که در این کوهستان دیده میشه، هشداری برای گردشگرانه تا اونا رو از این محل دور کنه، از علائم و تابلوها گرفته تا تخته های کوچیک و نامطمئنی که در اون ارتفاع به عنوان پیاده رو استفاده میشن. اما از شواهد امر پیداست که افراد زیادی به این هشدارها توجه نمی کنن. این افراد دلشون می خواد هیجانی رو تجربه کنن که شاید هیچ بازگشتی از اون وجود نداشته باشه. با ما باشین تا به سراغ خطرناک ترین مسیر پیاده روی دنیا در چین بریم. کمربندها رو ببندین و اصلا از جاتون تکون نخورین، چون هر لحظه احتمال سقوطتون وجود داره.

پیاده روی در خطرناک ترین مسیر دنیا بخاطر یک فنجان چای

2160 متر ارتفاع و گذرگاه هایی که به هیچ عنوان سفت و سخت و مطمئن نیستن هم نتونسته جلوی هجوم گردشگرها به این کوه رو بگیره. حتی شاید گزارش حدود 100 سقوط مرگبار در سال از روی تخته چوب های کوچیک و لق مسیر، عاشقان خطر رو برای سفر به این کوهستان مشتاق تر هم کرده باشه. حتی اسم هایی که برای خطرناک ترین بخش های این مسیر کوهستانی گذاشته شده هم ترسناک هستن. اسم هایی مثل پرتگاه 1000 پایی (حدود 31 کیلومتر)، شکاف 100 پایی و قله اژدهای سیاه. تا حالا به بالا رفتن از چنین ارتفاعی اون هم در شرایط خطرناکی که هر لحظه امکان سقوط هست فکر کردین؟ به نظر شما چه چیزی باعث میشه که بعضی آدما انقدر با ترس بیگانه باشن؟

پیاده روی در خطرناک ترین مسیر دنیا بخاطر یک فنجان چای

این بنا که قدمتش به حدود دو قرن قبل از میلاد مسیح بر می گرده، مکانی مقدس و معبدی معروف در کوهستان هوآشان چین هست و بخاطر مسیر عبور و مرورش و نمای زیبایی که داره، گردشگرهای زیادی رو به خودش جذب می کنه. با وجود خطرناک بودن مسیر، عشق به تجربه های عجیب، به ترس از مرگ در گردشگرها غلبه می کنه. شاید مردم با خودشون فکر می کنن اگه قراره خطر کنن و با تجهیزات از کوه های مرتفع بالا برن، چرا به جایی صعود نکنن که در آخر بتونن یک فنجون چای خوش طعم چینی بنوشن و یک دست شطرنج بازی کنن؟/همگردی
ارسال نظرات
موضوعات روز