دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
لذت یک صبحانه ترکی در

تیتر20-ارغوان محجوب؛ انوشه شفیعیپور- درست، در شمالی ترین نقطه خیابان جردن؛ کافه رستورانی دنج میزبان جوانان خوشپوش و اهالی خوش ذوق خیابان آفریقاست. «لینک» کافه رستوران دنجی است که با گنجاندن مواد سالم، تازه، خوش طعم و طراحی منوی متفاوت خود؛ از همان آغاز؛ رفتار متفاوتی را در کافه داری و مدیریت لاکژری رستوران به نمایش بگذارد.

این کافه از 3 منو برخوردار است که شامل منو کامل و بی نظیر صبحانه، منو غذا که در برگیرنده انواع پیتزا و ساندویچ، پاستا و سالاد است. نکته بسیار مهمی که باعث شده لینک از میهمانان و مردم بازخوردها و فیدبکهای مثبتی را دریافت کند امکان سرویس دهی مداوم کافی شاپ در کنار منوی اصلی کافه است. به این معنی که منوی کافی شاپ که شامل انواع نوشیدنیهای سرد و گرم است به همراه دسری از شیرینی های مخصوص که به سلیقه خودشان طبخ می شود در کنار سرو انواع قهوه از برندهای مطرح و معتبر همچون ایلی (illy) در تمامی ساعات، سبب شده خدمات شیک و متفاوتی برای مردم رقم بخورد.
 یکایک این منوها کامل و مطابق با سلیقه مشتریان است. اگر بخواهیم از صبحانه های معروف و بی نظیر کافه بنویسیم باید بگوییم: صبحانه ترکیش (Turkish)، آمریکن (American)، کلاسیک (Classic) و ... از گزینه های پرطرفدار این رستوران است. از اطوارهای جذاب «لینک»؛ سرو صبحانه و نیمرو در ظروف مسی است که در مدت کوتاهی طرفدارای بیشماری پیدا کرده است.
صبحانه کافه «لینک» بی نظیر بوده و قابل توصیف نیست. صبحانه ای همراه سوسیس و بیکن ادویهدار لذیذ که از ترکیه وارد و در اختیار مشتریان گذاشته می شود.استفاده از مواد خوراکی تازه و سالم که مستقیم از ترکیه وارد می شود به همراه ظروفی که سوسیس سوجوک در آنها سرو می شود، نان تازه، آبمیوه فصل و انواع چای با طعمهای خاص در محیط دل انگیز، آرام و صمیمانه کافه، اوقات خاطره آفرینی را برای مشتریان ایجاد کرده است.
 نکته جالب دیگر به نمایش گذاشتن مسابقات ورزشی در صفحه 100 اینچی در داخل کافه است.
«لینک» در سال 91 تاسیس شده اما در مدت کوتاهی توانسته مشتریان ثابت و وفاداری را برای خود فراهم کند و این وفاداری را مدیون مهربانی پرسنل و کیفیت خوب خدمات خود است. «لینک» از ساعت 8 صبح تا 12 شب  از مشتریان پذیرایی می کند.
جردن، بلوار گلستان، بلوار گیتی، کوچه علوی، پلاک 4. تلفن : 22017060- 22039837

ارسال نظرات
موضوعات روز