جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۲
خدمات پس از فروش النترا گسترده‌تر از لنسر است، اما سواری لنسر بسیار جذاب‌تر است، به خصوص اینکه پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان این خودرو به شما این قابلیت را می‌دهد که رانندگی اسپورت را تجربه کنید.
کد خبر: ۱۰۹۲۹
هیوندای النترا بخریم یا میتسوبیشی لنسر ؟

تیتر 20 - بازهم کره ای‌ها و ژاپنی‌ها رو به روی هم قرار می‌گیرند.از پیش باید گفت که در این رقابت در بازار ایران النترا توانسته حریفانش را مغلوب کند، اما این به معنی این نیست که النترا خودرویی بی نقص است.الانتر و لنسر هر دو از موتوری8/ 1 لیتری برخوردارند با این تفاوت که لنسر از یک گیربکس CVTو النترا هم از یک گیربگس تیپ ترونیک بهره می‌برد. هر دو خودرو چهره‌های زیبایی دارند، اما این النترا است که عامه‌پسند‌تر است، طرحی کابین این خودرونیز زیبا‌تر و مدرن‌تر از لنسر است و این در حالی است که کیفیت سواری لنسر به مراتب بالاتر از النترا است و البته امکانات بالای النترا سبب شده تا این خودرو د ر میان رقبا به یک گزینه قابل تامل تبدیل شود. هر دو خودرو کم‌استهلاکند، اما لنسر در این زمینه سر‌آمد است. خدمات پس از فروش النترا گسترده‌تر از لنسر است، اما سواری لنسر بسیار جذاب‌تر است، به خصوص اینکه پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان این خودرو به شما این قابلیت را می‌دهد که رانندگی اسپورت را تجربه کنید، همچنین هندلینگ بالای این ژاپنی نیز به شما این امکان را می‌دهد که از پس پیچ‌های تند به راحتی بر‌بیایید. موتور النترا اندکی قدرت بیشتر از لنسر تولید می‌کند، اما مصرف بنزین در لنسر کمتر از النتراست. به‌طور کلی اگر به دنبال خودرویی با کیفیت رانندگی بالا هستید لنسر بخرید اما اگر خودرویی با امکانات زیاد مد نظر شماست النترا انتخاب خوبی خواهد بود.
برچسب ها: مقایسه خودروها
ارسال نظرات
موضوعات روز