جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۱
وقتی سوت پایان بازی از سوی داور به صدا درآمد، بازیکنان استقلال یکی‌یکی به رختکن رفتند، هرکدام از آن‌ها بدون اینکه کلمه‌ای حرف بزنند، گوشه‌ای نشسته و ماتم گرفته بودند.
کد خبر: ۱۱۰۲۷
تیتر20 - برای استقلالی‌ها سخت بود در هر دو نیمه و در وقت‌های تلف شده دروازه‌شان را باز شده ببینند و شکست بخورند. 
همه نشسته بودند تا اینکه میلاد زکی‌پور بلند می‌شود و حرف می‌زند. در حالی که سرش را پایین گرفته بود، بریده‌بریده گفت: من از همه شما معذرت می‌خواهم، اگر درست به توپ ضربه می‌زدم، توپ گل نمی‌شد، ببخشید، شرمنده شماها هستم. زحمت‌های تیم را هدر دادم. سیدمهدی رحمتی نمی‌گذارد حرف‌های بازیکن جوان استقلال به پایان برسد. او میلاد را در آغوش می‌گیرد و می‌گوید: نه اصلاً این‌طور نیست. همه ما مقصر هستیم، اگر قرار باشد فقط یک نفر عامل باخت باشد، دیگر فوتبال، بازی گروهی نیست. تو زحمت خود را کشیدی و همان‌طور که در بازی‌های گذشته خوب بودی و در برد‌های‌مان نقش داشتی، باید تلاشت را بیشتر کنی تا در دیدارهای بعدی توانایی‌هایت را نشان بدهی.

منصوریان: الاهلی گوش‌مان را پیچاند!
علیرضا منصوریان وقتی عذرخواهی زکی‌پور در رختکن را دید، حرف‌هایی بر زبان آورد که نشان از امیدواری برای بازی‌های آینده می‌داد. او گفت: اینکه می‌بینم همه با هم متحد هستیم، خوشحال می‌شوم. وقتی بازیکن احساس ناراحتی می‌کند و همه از او حمایت می‌کنند، برای من خوشحال‌کننده است. این را می‌گویم چون می‌دانم استقلال موفق می‌شود. امشب ما باختیم تا درس بزرگی بگیریم. این باخت، تاوان اشتباهات ما بود و الاهلی استقلال را نبرد بلکه خودمان باختیم و گوش‌مان را گرفت تا دقت و تمرکزمان را تا لحظه پایانی بازی از دست ندهیم. فوتبال ۹۰ دقیقه است و از این پس باید این مهم را آویزه گوش‌مان کنیم. خودتان می‌دانید روی هر دو گلی که خوردیم، چقدر کار کرده بودیم. چقدر تذکر دادیم در هنگام ضربات ایستگاهی درست جایگیری کنید. حالا بلند شوید و به فکر بازی بعدی باشید که جبران کنیم.

دوقلوها با دبی‌اسپورت مصاحبه کردند
خسرو حیدری و امید ابراهیمی دوقلوهای استقلال نامیده می‌شوند. این دو نفر همیشه در کنار هم هستند. وقتی بازیکنان استقلال قصد بیرون رفتن از رختکن و سوار شدن اتوبوس را داشتند، شبکه تلویزیونی دبی‌اسپورت قصد مصاحبه با این دو نفر را داشت که منصوریان با خنده گفت: اینا (منظور سرمربی استقلال شبکه تلویزیونی دبی‌اسپورت بود) فهمیدن شماها دوقلوهای به هم چسبیده هستید! آن‌ها در گفت‌وگوی کوتاه از شکست استقلال ابراز ناراحتی کرده و گفتند تساوی، عادلانه‌ترین نتیجه‌ای بود که باید رقم می‌خورد.

پاداش برای باخت استقلال؟!
رضا افتخاری برای مربیان و بازیکنان استقلال حرف زد. او در نشستی که همه حضور داشتند، گفت: من تلاش و زحمات شما را ستایش می‌کنم و خوب بودید اما برخی اوقات نتایج در فوتبال عادلانه رقم نمی‌خورد. این شکست می‌تواند الگویی برای بازی‌های آینده‌مان باشد و حتم داشته باشید حمایت من مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره و همه هواداران استقلال پشت ‌سر شماست و می‌دانیم در مسابقه بعدی قدرت واقعی استقلال را نشان خواهید داد. آقای مدیرعامل در پایان قول پاداش داد؛ پاداشی برای تلاش تیم بدون اینکه استقلال به پیروزی برسد.

آنالیز استقلال در نیمه‌شب
شب بازی و بعد از اینکه بایکنان شام را خورده و برای استراحت و خوابیدن راهی اتاق‌های‌شان شدند، علیرضا منصوریان، بهتاش فریبا و محمد خرمگاه به تماشای بازی استقلال و الاهلی پرداختند. این سه نفر نقاط ضعف و قوت تیم‌شان را آنالیز و در دفترچه‌شان یادداشت کردند تا در تمرینات پیش از مسابقه با التعاون عربستان به بازیکنان گوشزد کنند./خبر ورزشی

برچسب ها: استقلال
ارسال نظرات
موضوعات روز