دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
در بازار دست دوم وضعیت برلیانس بهتر است و ام وی ام 315 با افت قیمت زیادی به فروش می‌رسد. دلیل آن هم این است که خریداران می‌توانند با توجه به شرایط فروش به راحتی به مدل صفر آن برسند.
کد خبر: ۱۱۱۲۷
برلیانس H220 بخریم یا ام وی ام 315 ؟

تیتر 20 - برلیانس و ام وی ام دو خودرو چینی پرفروش در بازار ایران هستند. یکی اطمینان بازار را به دلیل تولید توسط یکی از خودروسازهای داخلی کسب کرده و دیگری با شرایط فروش متنوع برای خود فضا ایجاد کرده است. این دو خودرو از موتورهایی کم‌حجم بهره می‌برند اما قدرت موتور 315 بیشتر است. هر دو خودرو از گیربکس‌های قوی برخوردار نیستند. با این حال 220 گیربکس بهتری دارد. در مقابل کیفیت مواد استفاده شده در داخل کابین 315 بهتر بوده و طراحی کابین آن به روزتر است. از نرمی سواری هر دو خودرو خوب هستند، اما هندلینگ بهتر را باید در 220 جست‌وجو کرد. از نظر آپشن هر دو خودرو در مقابل قیمتی که برای آن پرداخته می‌شود خوب هستند. در بازار دست دوم وضعیت برلیانس بهتر است و ام وی ام 315 با افت قیمت زیادی به فروش می‌رسد. دلیل آن هم این است که خریداران می‌توانند با توجه به شرایط فروش به راحتی به مدل صفر آن برسند. از نظر خدمات پس از فروش اگر چه ام وی ام از چینی‌های خوب بازار در بحث نمایندگی و قطعه است، اما طبیعی است که وضعیت یک محصول از سومین خودروساز داخلی بهتر باشد.
ارسال نظرات
موضوعات روز