جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
هر دو خودرو از موتورهایی هم حجم بهره می‌برند اما این سورنتو است که قدرت خروجی بالاتری دارد؛ اما هوندا شتاب‌گیری بهتری دارد که البته این شتاب را مدیون وزن کمتر خود است.
کد خبر: ۱۱۴۳۸
هونداCRV بخریم یا کیا سورنتو؟

تیتر 20 - دو شاسی بلندی که تفاوت‌های فراوانی با یکدیگر دارند اما با قیمتی نزدیک به هم در ایران عرضه می‌شوند. هوندا از آن دسته خودروهایی است که کمتر آن را در خیابان‌ها می‌بینیم و سورنتو در نسل جدید تحولی داشته که آن را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین‌ها در بازار کرده است. این محبوبیت را می‌توان از تعداد روز‌افزون آن در خیابان‌ها به وضوح مشاهده کرد. هر دو خودرو از موتورهایی هم حجم بهره می‌برند اما این سورنتو است که قدرت خروجی بالاتری دارد؛ اما هوندا شتاب‌گیری بهتری دارد که البته این شتاب را مدیون وزن کمتر خود است. این دو خودرو جزو بهترین‌های بازار هستند؛ اما هوندا در بازار جهانی به خصوص آمریکای شمالی یکی از پر‌فروش‌ترین‌ها است و انتخاب بی دردسر و مناسبی برای کسانی به حساب می‌آید که یک شاسی بلند با کمی قابلیت‌های آفرود می‌خواهند. اما بازار ایران بازار آپشن‌گرایی است از‌این‌رو هیوندای و کیا هستند که توانسته‌اند نبض بازار را به دست گیرند. البته خدمات پس از فروش هوندا نیز گستردگی کیا را ندارد. به هر ترتیب هوندا از نظر امکانات ایمنی و رفاهی نیز در سطح خوبی قرار دارد؛ اما سورنتو حرف‌های بیشتری در این زمینه برای گفتن دارد؛ به خصوص اینکه اتاق بزرگ‌تر سورنتو سبب شده تا خانواده‌های پر‌جمعیت‌تر به سمت این خودرو بیایند. همچنین مصرف سوخت هوندا پایین‌تر از سورنتو است که اقتصادی‌تر به نظر می‌رسد. درون کابین هر دو خودرو طراحی مناسب و کیفیت بالایی دارد، اما در این زمینه می‌توان هوندا را با کیفیت‌تر دانست.
ارسال نظرات
موضوعات روز