سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
بعید به نظر می رسد رنو کوئید حتی با وجود عرضه زودتر رقیب سایپایی اش، با مشکل فروش مواجه شده و قافیه را به کوییک ببازد.
کد خبر: ۱۱۹۷۵
کوئید می برد یا کوییک؟

تیتر20 - سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ ایران در حالی چندی پیش از محصول جدید خود به نام "کوییک" رونمایی کرد که به نظر می رسد این اقدام در راستای رقابت با محصول آینده رنو در ایران یعنی "کوئید" انجام شده است.
کوییک که احتمالا تابستان امسال راهی بازار خواهد شد، به نوعی نسل جدید ساینا و نسل جدیدتر تیبا به شمار می رود، هرچند از ظاهری زیباتر برخوردار است. 
طراحی این محصول ونام انتخاب شده برای آن، به خوبی نشان می دهد سایپایی ها از همین حالا خود را برای جنگ با رنو و محصول ارزانش در ایران یعنی کوئید، آماده کرده اند.
سایپا که امید زیادی برای همکاری مشترک با رنو و همچینین میزبانی از کویئد داشت، پس از امضای تفاهم نامه رنو و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، به کلی نا امید شد و حالا با کوییک می خواهد به نوعی اقدام رنو را نیز به نوعی تلافی کند.
انتخاب نام نزدیک به کوئید، به وضوح نشان می دهد سایپا به دنبال جا انداختن محصول جدید خود در بازه ای قیمتی است که کوئید نیز در آن بازه عرضه خواهد شد. در واقع دومین خودروساز بزرگ ایران می خواهد به واسطه کوییک، بازار کوئید را پیش از ورود این محصول رنو، به دست بگیرد.
این در حالی است که هدف سایپا به این راحتی ها محقق نخواهد شد، زیرا مشتریان ایرانی به خصوص در بازار خودرو نشان داده اند اعتمادشان به برندهای خارجی بیش از برندهای داخلی است.
به عبارت بهتر، بعید به نظر می رسد رنو کوئید حتی با وجود عرضه زودتر رقیب سایپایی اش، با مشکل فروش مواجه شده و قافیه را به کوییک ببازد.
این خودرو به احتمال فراوان با قیمتی نزدیک روانه بازار کشور خواهند شد و با توجه به اعتماد بیشتر ایرانی ها به برندهای خارجی، هیچ بعید نیست کوئید از کوییک سبقت بگیرد.

ارسال نظرات
موضوعات روز