چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
خودرو انحصاری سایپا کاشان امسال می آید/چانگان در کاشان!

تیتر20 - تولید آزمایشی خودروی ساینا به عنوان محصول انحصاری سایپا کاشان تا پایان سال جاری آغاز می شود.
محمد رضا شیخ عطار مدیر عامل سایپا کاشان در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب در تشریح فعالیت ها و عملکرد این شرکت اظهار داشت: ما به کاشان آمدیم تا ثابت کنیم خودروسازی را می توان در خارج از جاده مخصوص نیز دنبال کرد و ایجاد تحول در صنعت خودرو و موقعیت جغرافیایی این شهرستان و نزدیک به راه های اصلی کشور، یکی از انگیزه های انتخاب کاشان بوده است.
وی تأکید کرد: خبرنگاران بایستی امید را در دل مردم برای حمایت از مصرف کالای ایرانی تقویت کنید، هرچند معتقدیم مصرف کننده در انتخاب تولیدات داخلی حق دارد و باید منافع و خواسته های مشتریان در انتخاب کالا تأمین شود.
وی با اشاره به اینکه در سال 85 در منطقه احداث کارخانجات گروه سایپا در شهرستان کاشان چیزی جز خاک وجود نداشت، اما توانستیم اوایل دهه 90 با راه اندازی سایپا کاشان تحولی جدید در منطقه ایجاد کنیم وتوانستیم به تولید 133 هزار دستگاه خودرو در سال 1390 دست پیدا کنیم که بالاترین ظرفیت تولید بوده است.
شیخ عطار، پیرامون میزان ظرفیت تولیدی مجموعه سایپا کاشان گفت: این شرکت در حالی حدود 40 درصد تولیدات گروه سایپا را بر عهده گرفته که قابلیت تولید 200 هزار دستگاه انواع خودروهای سواری رادر سال داراست که صادرات این محصولات در چشم انداز آتی این شرکت دیده شده است.
وی افزود: این مجموعه شامل دو خط تولیدی می باشد که خط تولید کاملاً رباتیک خودروی تیبا در آن با بهره گیری از 69 دستگاه ربات، قابلیت تولید 32 دستگاه خودرو در ساعت را داراست و خط تولید سایپا 111 هم می تواند در هر ساعت 15 دستگاه خودرو تولید کند.
وی با بیان اینکه این بنگاه تولیدی نگین منطقه است، از آغاز تولید آزمایشی خودروی ساینا به عنوان محصول انحصاری سایپا کاشان تا پایان سال جاری خبر داد و پیرامون فروش صادراتی گفت:
تولیدات و خدمات پس از فروش گروه در عراق مورد استقبال بالای آن ها قرار گرفته است بطوریکه تاکنون تنها در سایپا کاشان صادرات بیش از پنج هزار بدنه خودرو به این کشور انجام شده است.
شیخ عطار در خاتمه از همکاری این شرکت خودروساز با شرکای خارجی خبر داد و پیرامون همکاری با شرکت خودروسازی چانگان گفت: توافقنامه با این مجموعه خودروساز برای تولید محصولات جدید در کاشان بوده که تجهیزات آن در سال جاری نصب شده و احتمالاً در سال 1395 به مرحله تولید می رسد.
در پایان این نشست، خبرنگاران از خطوط تولید سایپا 111 و تیبا و نیز محصول جدید آن یعنی ساینا بازدید کرده و از نزدیک با فرآیند ساخت خودرو آشنا شدند.

ارسال نظرات
موضوعات روز