چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
در درازمدت خودروسازی ایران می تواند ضمن برخورداری از پلت فرمی اختصاصی، محصولاتی با طراحی زیباتر و به روزتر تولید و روانه بازار کند و این به نفع مشتریان است.
کد خبر: ۱۲۳۸۱
طراحی پلت فرم ایران خودرو

تیتر20 - ایران خودرویی ها در حالی به تازگی قراردادها و تفاهم نامه هایی 10 جانبه را با شرکت های برتر طراحی دنیا منعقد کرده اند که این اتفاق می تواند به جایگاه جهانی این شرکت کمک بزرگی کند.
اگر بخواهیم اقدام اخیر ایران خودرو را در یک جمله خلاصه کنیم، می توان گفت بزرگترین خودروساز ایران در واقع در طراحی پلت فرم و محصولات جدید خود از پیمانکاران بزرگ خارجی بهره خواهد برد.
اصل این اتفاق نشان می دهد مسوولان ایران خودرو پذیرفته اند برای حضور پر قدرت در بازار جهانی باید همکاری نزدیکی را با طراحان بزرگ خارجی آغاز نمایند.
 به عبارت بهتر، ایران خودرویی ها این کار بزرگ و حیاتی برای خودروسازی کشور را برون سپاری کرده اند تا در آینده، صنعت خودرو ایران نیز صاحب پلت فرم اختصاصی شود.
نکته دیگر اینجاست که شرکای ایران خودرو در این طرح بزرگ، جزو شرکت های به نام و معتبر دنیا در حوزه طراحی بدنه و موتور و گیربکس و... به حساب می آیند و این موضوع می تواند پروژه پلت فرم آبی های جاده مخصوص را از نظر کیفی تضمین کند.
به نظر می رسد پیامد کوتاه مدت طرح ساخت پلت فرم و محصولات جدید با همکاری خارجی ها، جلوگیری از هرز رفتن منابع مالی و سرمایه های ایران خودرو در راستای اجرای پروژه های کم ارزش و ناکام (به واسطه وجود طرح موردنظر) خواهد بود. 
در درازمدت نیز خودروسازی ایران می تواند ضمن برخورداری از پلت فرمی اختصاصی، محصولاتی با طراحی زیباتر و به روزتر تولید و روانه بازار کند و این به نفع مشتریان است.

ارسال نظرات
موضوعات روز