دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
شرکت لینده آلمان در مراسمی درمحل هتل اسپیناس پالاس تهران ،حضورش را در بازار ایران رسما اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۴۰۴
فعالیت رسمی برند لینده آلمان در ایران آغاز شد

تیتر 20 - طی این مراسم که به میزبانی گروه صنعتی مومنین برگزار شد، مدیرانی از این هلدینگ، مدیران ارشد شرکت لینده و نیز مدیران شرکت آکسون ماشین آرینا نماینده این شرکت آلمانی حضور یافته و در جمع بزرگانی از صنعت لجستیک و حمل و نقل و نیز تولیدکنندگانی از صنایع مختلف سخنرانی کردند.

پس از آن محمدهادی مومنین رییس هیات مدیره گروه صنعتی مومنین وعضو هیات مدیره شرکت آکسون ماشین آرینا نماینده جدید شرکت لینده در ایران مهمترین انگیزه گروه صنعتی مومنین در همراهی کردن این برند در کشور را ناشی از درک شرایط تولید کننده ایرانی دانست و گفت: این انگیزه که لیفتراک و تجهیزات انباری به عنوان یکی از ابزارهایی که در تمام صنایع مورد استفاده قرار می گیرد با کیفیت و خدماتی ارائه شود که نه تنها دغدغه مدیران صنایع واقع نگردد بلکه با توجه به پیشتاز بودن این برند در نوآوری بتوانیم صنایع ایران را در استفاده از تکنولوژی روز دنیا یاری کنیم.
در ادامه، ترکی پور مدیرعامل شرکت آکسون ماشین آرینا طی سخنرانی خود اظهار داشت: 
لینده علاوه بر اعلام آغاز مجدد فعالیت خود در ایران در نظر دارد تا سطح رضایتمندی مشتریان وفادار خویش را با اجرای برنامه های مختلف ارتقا دهد.

وی در بیان اولین هدف این سرمایه گذار آلمانی به ارتقاء سطح خدمات پس از فروش و گسترش شبکه آن اشاره کرد و گفت: واقعیت آن است که لینده در اروپا در زمینه خدمات پس از فروش برندی پیشتاز است و توانسته سطح استاندارد غیر قابل باور و منحصر به فردی را ایجاد نماید. در زمینه تامین قطعات یدکی مورد نیاز مشتریان زنجیره قوی ای طراحی شده است.
 
وی درباره  قراردادهای سرویس کامل (Full Service Contract) شرکت لینده گفت: لینده در این زمینه پیشتاز است به نحوی که بالای 80 درصد لیفتراک¬های عرضه شده در اروپا توسط این کمپانی توسط این قرارداد پشتیبانی می¬شوند. لینده قصد دارد این باب را نیز در ایران باز کند. این قرارداد متضمن آن است که مشتری فقط به فعالیت خود فکر کند و هیچ نگرانی از بابت تامین قطعات و خدمات مرتبط نداشته باشد.

وی افزود: لازم به ذکر است که طی پنج ماه اخیر هر پانزده روز یکی از متخصصین لینده به مدت یک هفته در محل شرکت آکسون ماشین آرینا حضور داشته و هریک امور مختلف فروش، قطعات، خدمات یا آموزش را برنامه ریزی و هدایت می نمودند.

فعالیت رسمی برند لینده آلمان در ایران آغاز شد

در بخش دیگری از این مراسم، اسمین نصری مدیر فروش خاورمیانه و افریقا در شرکت لینده به معرفی محصولات لینده و تکنولوژی نوین انبارداری پرداخت و تاریخچه ای از روند تولید هر محصول و ویژگی های آن ارایه کرد.
به گفته این مقام مسئول بیش از 70 سری با 19 مدل مختلف لیفتراک از ظرفیت 10 تا 18 تن در لینده تولید می شود و در طراحی آن برای تمام نیازهای هر مشتری به صورت ویژه و خاص راهکاری ارایه می گردد.

ژروم ونکر، مدیر کل منطقه غرب اروپا، خاورمیانه و آفریقا در این شرکت آلمانی در سخنانی گفت: نمی خواهیم پیش بینی از وضع سیاسی داشته باشیم. اما طی زمان اعمال تحریم ها تنها کانال ارتباطی ما کشور چین بود، اما با تغییر شرایط هم اکنون زمانی است که سرمایه گذار خارجی باید حضور پیدا کند. حضور پژوی فرانسه و لینده نیز نشان می دهد که وقت آن رسیده سرمایه گذار خارجی باید حضور پیدا کند.

کریستوف لوتره یکی از مدیران این شرکت آلمانی پیرامون برنامه لینده برای رقابت با محصولات سایر برندهای موجود در بازار ایران با قیمت و البته کیفیت پایین تر و نیز وجود تقاضا برای آنها گفت: ما در دنیا با تمام برندها رقابت داریم. اما ما برند اول در بازار اروپا و کشورهای غربی هستیم و مشتریان ما نیز می دانند که قیمت تنها یک عامل در مالکیت یک دارایی و یا دستگاه است. بلکه مواردی از جمله کیفیت، خدمات پس از فروش و طراحی و ویژگی های فنی آن نیز در تقاضای یک محصول اثرگذار است. بر همین اساس، طبق ارزیابی ها معتقدیم می توانیم سهم بازار خوبی در بازار پرچالش ایران کسب کنیم. 

وی تاکید کرد: وجه تمایز ما با شرکت های رقیب کیفیت برتر و خدمات اضافه ماست که در کنار فروش و ارایه خدمات پس از فروش، خدمات اضافه ای همچون توانایی اجاره لیفتراک، ارایه بیمه و اجاره کوتاه مدت یا بلندمدت دستگاه نیز در نظر گرفته ایم. ضمن اینکه ما برند ممتاز هستیم و می توانیم راهکار ها و ارزش هایی را به محصولات خود اضافه کنیم. ما بازار ایران را بازاری دقیق و پر از پیچیدگی می دانیم که سرعت رشد آن بسیار سریع است.

لوتره در خصوص هدف لینده برای کسب سهم بازار ایران گفت: ما به دنبال سهم بازار دو رقمی هستیم؛ چراکه بازار ایران بسیار پویا و دارای سرعت رشد بالا در منطقه خاورمیانه است و محصولات مختلفی از جمله معمولی، استاندارد و حتی ارزان قیمت وجود دارد. بطوریکه جا برای حضور تولیدکنندگان مختلف هست ولی ما به کمک آکسون ماشین آرنا می توانیم به هدف خود دست یابیم.

ونکر نیز در تکمیل سخنان لوتره افزود: بعد از برجام پژو و رنوی فرانسه در ایران قویاً فعال شده اند. لینده نیز به عنوان اولین تامین کننده لیفتراک مورد نیاز صنعت خودرو در اروپا می تواند در این صنعت در ایران نیز فعال باشد. زیرا لینده از نظر کیفیت بهره وری و قیمت، تامین کننده مورد وثوق خودروسازان است.
در پایان ونکر در خصوص فعالیت اولین نمایندگی رسمی لینده در ایران به خبرنگاران گفت: ما حمایت ویژه ای از آکسون ماشین آرینا خواهیم داشت، زیرا ما نیاز به گسترش خدمات پس از فروش داریم و در اروپا نیز از نماینده خود حمایت خواهیم کرد.








ارسال نظرات
موضوعات روز