پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
گل‌محمدی خوشحال شد؛
هافبک مازندرانی کشورمان تصمیم به ماندن در سطح اول فوتبال گرفت.
کد خبر: ۱۳۷۰۶
ستاره پرسپولیسی تصمیمش را گرفت/ نه به دستمزد وسوسه انگیز!

تیتر 20 - شاید یکی از مهمترین دغدغه‌های گل محمدی ماندن امید عالیشاه در تبریز بود چراکه تیم اول شهر تبریز از جذب بازیکن محروم است و با این شرایط آن‌ها در تلاشند تا بازیکنان فعلی را در تیم شان نگهدارند.

اگرچه امید عالیشاه در صورت ماندن در تبریز باید یک نیم‌فصل را بیرون گود باشد اما همینکه در نیم‌فصل دوم، یک هافبک توانا در تیم گل‌محمدی باشد برای سرمربی جدید بیش از یک نعمت به حساب می‌آید.

پیش از این ممکن بود عالیشاه برای ماندن در شرایط مسابقه به لیگ1 برود و کارش را تا بازگشت به پرسپولیس در یک تیم نظامی ادامه دهد اما حالا خبر رد پیشنهاد خوب باشگاه شمالی نشان می‌دهد او در تبریز ماندنی است.

مسئولان باشگاه ملوان به این بازیکن پیشنهاد دستمزد ماهانه 6 میلیون تومان را داده‌اند و علاوه بر این حاضرند آپشن‌های خوبی هم به قرار داد او اضافه کنند اما این هافبک 25ساله از طریق مدیربرنامه‌هایش پیشنهاد ملوانان را رد کرده و به این ترتیب می‌توان گفت رفتن او به لیگ یک منتفی شده است.

عالیشاه حالا باید یک نیم‌فصل را با قرمزهای تبریز تمرین کند تا با بازشدن پنجره زمستانی جواز پوشیدن پیراهن قرمز تبریز برا به دست آورد.

مصطفی آجرلو، مدیرعامل تراکتورسازی، نیز چند روز پیش اعلام کرده بود ماندن و رفتن عالیشاه به تصمیم خودش بستگی دارد اما ما حاضریم رضایت او را جلب کنیم!/برنا

ارسال نظرات
موضوعات روز