پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸
تصور كنيد بعد از شهرآورد در آلمان فارغ از هر نتيجه‌اي سرخابي‌ها با هم همسفر مي‌شوند. اين اولين بار در چند سال اخير است كه مي‌خواهد چنين اتفاقي بيفتد.
کد خبر: ۱۳۷۶۶
رودررويی سيدجلال و رحمتی در هواپيما!

تیتر 20 - تصور كنيد بعد از شهرآورد در آلمان فارغ از هر نتيجه‌اي سرخابي‌ها با هم همسفر مي‌شوند. اين اولين بار در چند سال اخير است كه مي‌خواهد چنين اتفاقي بيفتد. دو تيم در يك هواپيما! اين برنامه‌ريزي اسپانسر مشترك دو باشگاه است. استقلال و پرسپوليس روز شنبه آينده در بيله‌فلد با هم بازي مي‌كنند. فرداي همان روز، به صورت زميني به شهر دوسلدورف مي‌روند و از آنجا سوار بر يك هواپيما به تهران برمي‌گردند.
حالا تصور كنيد در اين هواپيما چقدر سوژه است. چقدر مي‌تواند جذاب باشد كه سرخابي‌ها در يك هواپيما باشند و با هم شوخي كنند. بي‌شك اگر خبرنگاري وسط آنها باشد، تا چند ماه سوژه دارد! از جمله تقابل‌هاي جذاب، تقابل مهدي رحمتي كاپيتان استقلال و سيدجلال حسيني كاپيتان پرسپوليس است. اين دو در شهرآورد آخر درگيري لفظي داشتند و حتي نزديك بود سيدجلال مهدي را بزند! بعد از آن بازيكنان تلاش كردند هر دو را آشتي دهند.
تقابل جالب ديگر، تقابل منصوريان و بيرانوند است. سرمربي استقلال گويا رفاقتش با كي‌روش دقيقاً از مصاحبه گلر سابقش در نفت خراب شد. منصوريان نقش پررنگي در ملي‌پوش شدن بيرانوند داشت و گلر قرمزها سال گذشته در مصاحبه‌اي گفت: «وقتي در نفت با منصوريان به مشكل خوردم، من را تهديد كرد كه از تيم ملي خطم مي‌زند.» آن مصاحبه را كي‌روش خواند و بعدها رابطه‌‌اش با منصوريان سردتر شد. تقابل منصوريان و برانكو هم كه از سال گذشته كم براي هم كري نخوانده‌اند و گاهي پا در كفش هم كرده‌اند، جالب است. منصوريان هم بعد از مدت‌ها وحيد اميري را مي‌بيند. اميري قبل از اينكه با پرسپوليس ببندد، تماس‌هاي سرمربي سابقش را پاسخ نداد و گويا منصوريان از همان زمان از دست وحيد دلخور است. البته اميري شايد در پيامكي از او عذرخواهي كرده باشد. وقتي از منصوريان هم مي‌پرسيم كه واقعاً در مسير بازگشت با هم همسفر هستيد، مي‌گويد: «والا به ما اين‌طور گفته‌اند كه با هم يك‌شنبه برمي‌گرديم.»
از اين تقابل‌ها زياد خواهد بود. تقابل مسلمان و رحمتي هم در نوع خود جالب است. اين دو در يك شهرآورد دعوا كردند و بعد نيمه دوم پيش از شروع مسابقه، الكي همديگر را در آغوش گرفتند و در گوش هم حرف‌هايي گفتند و از خجالت هم درآمدند! اين دو انگار هنوز رابطه خوبي ندارند. تقابل رحمتي و طارمي هم خيلي سوژه است چون براي هم زياد كري مي‌خوانند./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز