دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

تیتر20 - در میان خیل عظیمی از سرمایه داران و شرکت های کوچک و بزرگ دنیا که برای سرمایه گذاری، فروش و خدمات وارد ایران شده اند نام ابرکمپانی آلمانی wentronic نیز به چشم ما خورد.
برند Tecxus شاهکار این کمپانی است که پس از توسعه و بازارگشایی در اروپا و آمریکا، برنامه ی ورود به بازار فرصت ساز و رونق آفرین ایران را پیگیری نموده که توسط شرکت " بازرگانی هامون پخش پارس" تنها نماینده رسمی و انحصاری محصولات این شرکت در ایران محقق شده است.


"تکساس"سازنده انواع باتریهای ریز و درشت، تخصصی و منحصر به فرد با کارایی و دوام بسیار بالاست که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است طوری که وقتی این محصولات را در دست می گیرید این ادعا به شما ثابت می شود و جالب اینکه این باتری ها تا ده سال می توانند در انباری، بدون تغییر در سطح انرژی و کارایی باقی بمانند.
این باتری ها از نسل جدیدی هستند که در آنها از تکنولوژی آلکالاین ماکزیمم یا لیتیوم در انواع، نیم قلمی، قلمی، متوسط، بزرگ، کتابی و حتی سکه ای استفاده شده که دوام و قدرتشان شما را متعجب خواهد کرد !
همچنین دو نوع باتری قابل شارژ، اولی از نوع مرسوم در بازار و دیگری از پیش شارژ شده (Ready to Use) می باشد که پس از خارج نمودن از پکیج، قابل استفاده می باشد.
این برند حتی در صنعت عکاسی نیز شگفتی آفریده و برای اولین بار باتری های دوربین عکاسی با تکنولوژی QUICKFLASH (با قابلیت از پیش شارژ شده) را تولید نموده که مدت زمان شارژ فلش دوربین را بسیار کاهش داده و می توانید بیش از گذشته و با سرعت بیشتر، از فلاش دوربین استفاده نمایید.
یکی دیگر از محصولات خارق العاده تکساس، شارژهای باتری می باشد که دارای فناوری ها و امکانات جالبی می باشند از قبیل اینکه می توانند همزمان یک وسیله همراه دیگر را شارژ نمایند، عدم مصرف برق در زمان حالت آماده به کار، قطع برق بعد از اتمام شارژ و این قابلیت جالب که باتری هایی که در شارژ پذیری مشکل دارند را تعمیر و شارژ کنند که تمامی این ویژگی ها، به لطف وجود یک ریزپردازنده قوی در اختیار کاربران قرار گرفته است.


این کمپانی دو نوع پاور بانک نیز ارائه نموده که تمام نیازهای مشتری از پاور بانک های حرفه ای را برآورده می سازند.
TP 1000 در زمینه ی انعطاف و تغییر پذیری هیچ رقیبی برای خود نیافته است. محدودیت ولتاژ خروجی که عموما به 5 ولت محدود شده است با افزودن خروجی های 9 و 12 ولت به برگ برنده ی این پاور بانک در بین رقبا تبدیل شده است. از تلفن همراه معمولی تا مینی گیم و دوربین های عکاسی و ابزارهایی با ورودی شارژهای کمیاب، این مدل کار همه را راه می اندازد ! باتری لیتیم-پلیمر بسیار توسعه یافته و تعبیه ی دو درگاه USB، آسایش و عملکرد اطمینان بخشی در زمان شارژ باتری ها به شما هدیه خواهد داد.
در آخر، چراغ قوه های حرفه ای، جان سخت و پیشرفته این برند را خدمتتان معرفی می نماییم. 
با ورود این محصولات به بازار ایران، توقع مشتریان از کیفیت بدنه، امکانات و نوردهی چراق قوه ها بسیار ارتقاع خواهد یافت. تکساس اغلب چراغ قوه های خود را با آلیاژ آلومینیوم هواپیما تولید می کند که در عین سبکی، در شرایط سخت محیطی مقاوم خواهند بود.
بهره گیری از تراشه های LED مدرن، روشنایی یکدست، درخشان و پرتاب نور قابل توجه (تا بیش از 250 متر) را با امکان زوم برای انواع کاربردهای ماجراجویانه، کاری و تفریحی برایتان فراهم می سازد ضمن اینکه باتوجه به درجه محافظت بالای بدنه آنها، نیازی نیست تا نگران نفوذ آب و گرد و غبار باشید (IP با رنج 54 الی 67(. 
مدلهای شارکس نیز در زمان قایق رانی و تمام مصارف ساحلی-دریایی، همراه شما خواهند بود و می توانند روی سطح آب معلق بمانند.


این برند همه چی تمام و حرفه ای مزیت های بسیار متنوع و جذابی دارد که هر انسان با هوش امروزی را چه بعنوان یک تاجر و چه بعنوان مصرف کننده نهایی به تجارت و خرید در این زمینه تشویق می کند. امروزه ارزش آفرینی برای مشتری به قوی ترین عامل جذب مشتری مبدل شده است. مشتری عاشق این است که به نسبت هزینه ای که می پردازد کیفیت، خدمات و کارایی دریافت کند.
تکساس در عمل، شعار خود یعنی " تکساس، به قدرتمندی بی نهایت" را در ارزش آفرینی برای مشتریان، نمایندگان پخش و فروش محقق ساخته و کیفیت، عملکرد و زیبایی را محدود نساخته و معتقد است که نهایتی برای کیفیت وجود ندارد و هر روز می کوشد تا به اصول خود پایبند و وفادار بماند.


فروشگاههای عرضه کننده محصولات این برند در ایران به فروشگاهی تبدیل خواهند شد که هر بازدید کننده ورودی ، پس از خروج، یک خریدار مشتاق و بزودی یک مشتری وفادار به این برند خواهد شد. 
عرضه ی محصولات فوق از ماه آینده در سراسر فروشگاههای معتبر انجام خواهد شد. 
جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نمایندگی به سایت www.tecxus.ir مراجعه فرمائید

برچسب ها: باتری
ارسال نظرات
موضوعات روز