جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 15
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
این آخرین تصاویر از هیولایی است که قرار است به زودی در قالب یک SUV ضد گلوله از راه برسد.
کد خبر: ۱۴۷۲۱
خودرویی که فقط ۵۰نمونه از آن ساخته می‌شود!/ببینید

تیتر 20 - این خودرو در ماه سپتامبر تکمیل شده و دارتز در حال حاضر روی پنل‌های کولار-کربنی آن کار می‌کند. این بخش شامل 1001 الماس سیاه ذوب شده ست که با پوشش رنگ‌های لازم روی بدنه خودرو به کار می‌رود.

دارتز، خودروساز لتونیایی این روزها به یکی از خودروسازان محبوب علاقه‌مندان و کارشناسان دنیای خودرو بدل شده است. این خودروسازی در سال‌های اخیر تصاویر فوق‌العاده و لذت‌بخشی را به عنوان جدیدترین مدل‌های اولیه محصولاتش منتشر کرده است. یکی از این محصولات فوق‌العاده دارتز، مدل پرام‌بورن بلک الیگیتور این کمپانی است.

خودرویی که فقط ۵۰نمونه از آن ساخته می‌شود!/ببینید

 این خودرو که نام مشکی روی اسمش خودنمایی می‌کند، الزاما مشکی نیست.

 مدیر این کمپانی در خصوص کروکدیل عظیم گفت: براساس تصمیم طراحان دارتز مدل اولیه آلیگیتور را با رنگ طلایی پوشش دادیم که با پوشش‌های سفید و مشکی قبلی تفاوت زیادی دارد.

این آخرین تصاویر از هیولایی است که قرار است به زودی در قالب یک SUV ضد گلوله از راه برسد. این خودرو در ماه سپتامبر تکمیل شده و دارتز در حال حاضر روی پنل‌های کولار-کربنی آن کار می‌کند. این بخش شامل 1001 الماس سیاه ذوب شده ست که با پوشش رنگ‌های لازم روی بدنه خودرو به کار می‌رود.

تنها 50 دستگاه از این خودرو ساخته می‌شود که روی پلت‌فرم مرسدس AMG در مدل GLS63 خواهد نشست و از موتور توربوی 5.5 لیتریV8 همان خودرو بهره می‌برد. شما می‌توانید  در مدل تقویت شده شاهد فیلترهای هوا جدید، اگزوزهای جریان بالا، سامانه انتقال قدرت تقویت شده و توربوی عملکردی هستیم.

یک مدل 1100 اسب‌بخاری از این خودرو نیز وجود دارد که در آن کنترل‌گرهای سوپاپ و اینترکولرها ارتقاء یافته‌اند. یک گزینه ویژه نیز با قدرت 1600 اسب‌بخار و موتور بزرگ‌تر نیز برای افراد خاص ساخته خواهد شد.
ضدگلوله بودن خودرو و استفاده از لایه‌های زرهی نیز یکی از آپشن‌های این کروکودیل طلایی است. البته رئیس دارت اطمینان می‌دهد که نسخه‌های غیرزرهی این خودرو نیز امن‌تر از خودروهای معمولی است چرا که از لایه‌های مستحکم کولار و پوشش‌های فولادی ساخته شده است.دسترسی سریع به محفظه بار هیچ اختلالی در فضای داخلی خودرو ایجاد نمی‌کند .

خودرویی که فقط ۵۰نمونه از آن ساخته می‌شود!/ببینید

در مورد قیمت این خودرو هنوز اطلاعاتی موجود نیست، اما می‌توان در خصوص 5 صفر در برابر هر عددی مطمئن بود. بنابراین در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید روی عدد یک میلیون حساب کرد.
رئیس کمپانی لئو می‌گوید: در خصوص گزینه 1600 اسب‌بخاری در نسخه زرهی باید صفرها به 6 برسد./عصر ایران
ارسال نظرات
موضوعات روز