شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
با اعلام معاون وزیر ورزش و جوانان احسان حاج صفی و مسعود شجاعی به دلیل مسائل انضباطی از تیم ملی فوتبال خط خوردند.
کد خبر: ۱۴۸۴۴

تیتر20- در روز های اخیر بحث بازی 2 ملی پوش ایران در مقابل نماینده رژیم صهیونیستی در رقابت های باشگاهی اروپا باعث شد تا داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در تازه ترین واکنش در شبکه خبر محرومیت و خط خوردن این 2 بازیکن از حضور در تیم ملی فوتبال به دلیل رعایت نکردن خط قرمزهای را اعلام کند.

** محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش در این خصوص گفت:

وقتی دو فوتبالیست ما بی تفاوت به این موضوع عمل می کنند به صرف اینکه تعهدی به باشگاهشان دارد، پس تعهدشان به ملت شریف ایران چه می شود؟ این دو بازیکن قرارداد مالی با یک باشگاهی دارند که پول بگیرند و برای آن باشگاه بازی کنند اما اینکه بروند با نماینده رژیم منفوری که تمام گرفتاریهای منطقه ناشی از اقدامات آن است، بازی کنند و بی تفاوت نسبت به همه این فشارها و همه جنایاتی که اسرائیلی ها انجام می دهند، به میدان بروند این وضعیت برای مردم ایران قابل تحمل نیست.

با این شرایط طبیعی است که فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی آن تصمیم جدی درباره آینده این دوبازیکن فوتبال بگیرد اما در حال حاظر به طور قطع مسعود شجاعی و احسان حاج صفی به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نخواهند شد زیرا آنها خط قرمزها را زیر پا گذاشتند.

این در حالی است که این 2 بازیکن در یونان حضور دارند و هنوز برای ارائه توضیحات به ایران نیامده اند.

مسعود شجاعی و احسان حاج صفی بازیکنان تیم فوتبال پانیونیوس یونان هستند و در بازی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی با این تیم یونانی در دور برگشت لیگ اروپا حضور یافتند.

بازتاب گسترده حضور این 2 بازیکن ایرانی در جهان و رسانه های معاند با نظام به نوعی بزرگترین چالش را برای این 2 بازیکن ملی پوش در سال های اخیر رقم زد.

اهالی رسانه و کارشناسان و مسئولان ورزشی و کشوری نیز این اقدام را محکوم کردند و خواهان برخورد با این 2 بازیکن شدند.

احتمال اینکه این بازیکنان برای رفع اتهام و تلطیف فضای موجود پای فیفا را به این ماجرا باز کنند وجود دارد./باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظرات
موضوعات روز