چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 15
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
برای همه ما پیش می آید که بعد از ماه ها ماشینمان را به کارواش می بریم و دوباره همان حس آشنا که دوست نداریم کسی ماشینمان را لمس کند یا می ترسیم که با آن رانندگی کنیم و دوباره کثیف شود سراغمان می آید.
کد خبر: ۱۵۴۲۶
بعد از کارواش رفتن چگونه ماشینتان را تمیز نگه دارید؟

تیتر 20 - برای همه ما پیش می آید که بعد از ماه ها ماشینمان را به کارواش می بریم و دوباره همان حس آشنا که دوست نداریم کسی ماشینمان را لمس کند یا می ترسیم که با آن رانندگی کنیم و دوباره کثیف شود سراغمان می آید. آرزو می کنیم کاش می شد ماشینمان را در شیشه ای نگه می داشتیم تا همیشه همین قدر تمیز و زیبا باقی می ماند. خب شاید ما کمی اغراق کرده باشیم، اما همه ما دوست داریم ماشینمان تمیز باشد. در اینجا ما ۵ راهکار به شما ارائه می دهیم که به کمک آنها می توانید تا حد ممکن ماشینتان را بعد از اینکه از کارواش می آوریدش تمیز نگه دارید.

۱. همیشه سطل یا پلاستیکی برای زباله ها در ماشینتان داشته باشید

اینکه دست خالی وارد ماشینمان شویم  اتفاق خیلی نادر و کمی است و زباله هایی که کم کم در ماشین جمع می شوند منظره زشت و به هم ریخته ای به ماشین خواهند داد. راهی بسیار ساده برای تمیز نگه داشتن اتاق ماشین قرار دادن پلاستیکی زیر صندلی کمک راننده یا صندلی عقب است.

۲. نقاط پارکی هوشمندانه

اینکه همیشه به دنبال جایی مناسب برای پارک ماشین بگردید از هر لحاظ ایده خوبی است. این کار یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند به تمیز ماندن ماشینی که به تازگی شسته شده بسیار کمک کند. از پارک کردن ماشین در نزدیکی هر درخت یا تیر برقی بپرهیزید. در این نقاط همیشه احتمال کثیف شدن ماشین توسط پرنده ها یا برگ درختان وجود دارد.

۳. کفپوش های ماشین را بتکانید

وقتی کفپوش های ماشینتان کم کم شروع به خاک گرفتن و کثیف شدن می کنند بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که آنها را بیرون آورده و تکانی اساسی به آنها بدهید. با این کار اتاق ماشینتان به شدت تمیزتر خواهد شد.

۴. وقتی ماشینتان را ترک می کنید، وسیله های اضافی را هم با خود بیرون ببرید

حالا که پلاستیکی برای زباله ها در ماشینتان دارید توصیه بعدی ما این است که از این پلاستیک زباله نیز بیش از حد کار نکشید تا دوباره زباله ها از آن سرازیر شوند. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که هربار که از ماشینتان خارج می شوید نگاهی به اطرافتان بیاندازید و وسایل اضافه یا پلاستیک زباله تان را نیز با خود بیرون ببرید.

۵. برای شستشوی ماشینتان برنامه ریزی کنید

عادت ها همیشه هرکاری را در زندگی آسان تر و قابل مدیریت تر می کنند. سعی کنید تمیز بودن ماشینتان را هم در اولویت کارهایتان قرار داده و برای شستن آن برنامه ای در نظر بگیرید. می توانید روزهایی که سرتان خلوت تر است را در برنامه تان به صورت هفته ای یا ماهانه قرار دهید./چاره چی
ارسال نظرات
موضوعات روز