پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: سرمربی آبی‌پوشان با توجه به نتایج ضعیفی که در هفته‌های ابتدایی لیگ گرفته، به خوبی می‌داند چه تصمیمی برای آینده خود بگیرد.
کد خبر: ۱۵۷۳۴
باید ببینیم از منصوریان چه خواسته‌ایم و او چه کاری برای ما انجام داده است/هیچ مربی ایرانی ریسک نمی کند به استقلال بیاید!

تیتر 20 - شاهین بیانی در خصوص شکست اخیر آبی‌پوشان برابر پدیده مشهد و اتفاقاتی که بعد از این بازی رخ داد، اظهار داشت: بحث بازی در استقلال یک طرف و بحث نتایج ضعیف هم طرف دیگر؛ باید ببینیم از سرمربی آبی‌پوشان چه خواسته‌ایم و او چه کاری برای ما انجام داده است. آیا باشگاه توانسته درخواست‌های منصوریان را برآورده سازد؟

وی ادامه داد: استقلال امسال برخلاف سال گذشته بازیکنان خوبی را جذب کرد، زمان مناسبی هم برای برگزاری اردو و تمرینات تاکتیکی داشت، دیدارهای تدارکاتی خوبی را هم انجام داد و همه چیز آماده بود تا یک شروع پرقدرت را در فصل جدید داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: سال قبل با توجه به شرایطی که آبی‌پوشان داشتند، هواداران و پیشکسوتان همه چیز را درک کرده و از سرمربی استقلال حمایت کردند، اما الان شرایط فرق می‌کند؛ پنج بازی، چهار امتیاز و یک گل خورده نشان می‌دهد که وضعیت استقلال خوب نیست، نتیجه لازم را کسب نکرده و باید به هواداران حق داد که نسبت به این قضیه معترض باشند.

بیانی تصریح کرد: منصوریان باید بپذیرد عملکرد ضعیفی داشته و نتوانسته انتظارات هواداران و تمامی اهالی فوتبال را برآورده کند. او در پایان بازی اعلام کرده بود که ۴۸ ساعت بعد صحبت خواهد کرد و من نمی‌دانم او در موعد مقرر چه تصمیمی خواهد گرفت؛ البته سرمربی آبی‌پوشان بسیار هوشیار و باتجربه است و می‌داند که چه رفتاری باید انجام داده و چه صحبت‌هایی را بگوید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برکناری منصوریان در این مقطع به صلاح استقلال خواهد بود یا خیر؟ گفت: من خود مخالف این قضیه هستم اما اعتقاد دارم هیچ یک از مربیان داخلی در این شرایط به استقلال نخواهند آمد، زیرا وضعیت بسیار بغرنج است و کسی ریسک نمی‌کند که در این مقطع حساس، استقلال را از منصوریان تحویل بگیرد؛ به جز مربیان خارجی که آخرین راهکار برای مدیران باشگاه می‌باشد، البته اگر به توافق برسند و منصوریان را برکنار کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پرتاب سنگ و بطری به سوی سرمربی توسط برخی هواداران درست بوده است یا خیر؟ گفت: هیچ‌کس این رفتار را نمی‌پذیرد، یادمان باشد منصوریان کاپیتان استقلال بوده، برای این تیم زحمت کشیده و سال گذشته هم در بدترین شرایط، تیم را نایب قهرمان لیگ کرده و یک پیروزی خوب را برابر پرسپولیس به دست آورده بود و شایسته نبود که چنین رفتاری با او انجام شود.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: هواداران صبور باشند، تحمل کنند تا ببینند در پایان جلسه اعضای هیأت مدیره استقلال که یکشنبه آینده برگزار خواهد شد، چه تصمیماتی گرفته می‌شود./مهر
ارسال نظرات
موضوعات روز