پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
درگیرى هاى لفظى و پر تنش را از سال گذشته تا امسال میان کادر فنى و اعضاى هیئت مدیره استقلال بار‌ها و بار‌ها نظاره گر بودیم.
کد خبر: ۱۵۷۵۰
تیتر 20 - درگيرى هاى لفظى و پر تنش را از سال گذشته تا امسال ميان كادر فنى و اعضاى هيئت مديره استقلال بار ها و بار ها نظاره گر بوديم.
 
 مصاحبه هايى كه هر بار پس از نتايج بد استقلالى ها از سوى برخى مديران در سر تيتر رسانه ها قرار مى گرفت و باعث مى شد ناراحتى منصوريان را نيز به همراه داشته باشد.
 
تيم فوتبال استقلال در حالى فصل گذشته را با برخى ناكامى ها به اتمام رساند كه در اين ميان بار ها زمانى عضو هيئت مديره اين باشگاه انتقاد هايى را نسبت به كادر فنى و منصوريان انجام مى داد .
 
انتقاد هايى كه گفته مى شد هم به سود است هم به ضرر .ضرر از اين بابت كه آرامش و نظم آبى پوشان بهم مى ريخت و با توجه به اين مساله منصوريان نيز واكنش هاى منحصر به فرد خود را اجرا مى كرد.
 
با تمام كم و كاستى و هزاران جدال ميان منصوريان و زمانى باز هم آشتى در اردوى استقلالى ها در عمان برپا شد و دو طرفين عكس يادگارى نيز از خود بر جاى گذاشتند تا اينكه شكست تلخ و افتضاح استقلال مقابل العين باعث شد موج انتقادات اين عضو مجدد روانه كادر فنى شود.
 
 در نهايت فصل به اتمام رسيد و بحث تغييرات هم در كادر فنى موج مى زد و هم در هيئت مديره استقلال تا جايى كه كار به اينجا كشيد كه وزير ورزش و جوانان اسامى هيئت مديره را اعلام كرد تا بار ديگر چشممان به نام زمانى بر خورد.
 
 با انتخاب زمانى عضو هيئت مديره دوباره به گوش مى رسيد كه انتقاد هايى در راه باشد و درست همين اتفاق نيز رخ داد و در سال پيش رو هم شاهد انتقاد هايى به عملكرد استقلال بوديم.
 
تيم فوتبال استقلال در حالى پاى به ليگ هفدهم گذاشته كه تا به اينجا ٢ باخت ،١ برد و ١ مساوى را با سرمربيگرى منصوريان در كارنامه به جاى گذاشته است.
 
منصوريان سرمربى آبى ها هم از انتقاد هاى زمانى عضو هيئت مديره خالى از لطف نماند و اين عضو بار ها در رسانه ها از اينكه منصوريان و نيمكت در حد نام استقلال نيستند سخن گفت و در نهايت كار به جايى رسيد كه اعضاى هيئت مديره منصوريان را به جلسه دعوت كردند.
 
البته در اين ميان ناگفته نماند كه برخى از اعضا بار ها و بار ها به دفتر وزير ورزش و جوانان رفتند و از تغييرات در راس مديريت و حتى كادر فنى صحبت هايى را مطرح كردند و شنيده ها هم حاكى از آن است كه نام مربى ديگرى نيز اعلام شده برد تا به اين ترتيب اين امر انجام شود اما به نظر هنوز زمان تغييرات فرا نرسيده است .
 
از طرفى به نظر قريب رئيس اين هيئت نيز به دنبال اين است تا در يك جلسه درباره همه اتفاقات باشگاه استقلال سر نخ هايى را به وزير ورزش و جوانان دهد .جدا از اينكه اين مدير به دنبال روانه كردن افراد خود در باشگاه بود و افتخارى هم با اين امر موافقت نكرد تا اينكه همه اين مسائل باعث شد تا روابط ميان اين ٢ فرد نيز تيره و تار باشد تا جايى كه قريب پاى به نشست ها نگذارد.
 
با اين وجود روز گذشته نشست هيئت مديره برگزار شد و به نظر صحبت ها با منصوريان به شكلى بوده كه اين مربى در بازى فردا به دنبال به ثمر رساندن بازى اى پر گل است كه البته بايد ديد آيا خطوط حمله استقلال از عهده انجام اين كار بر خواهند آمد يا خير .چرا كه گفتن اينكه در اين بازى تيم من گل زيادى به ثمر مى رساند كمى اغراق است مگر اينكه منصوريان و كادرش خودشان پا به توپ شوند.
 
به هر ترتيب بازى مقابل پديده و حتى ٢ بازى ديگر فرصت هاى حياتى منصوريان هستند و در صورتى كه اين مربى نتواند خواسته هاى مديران را برآورده كند خودش بايد راه رفتن را در پيش بگيرد تا كار به بركنارى نكشد .مطمئنا با اتفاق چنين موضوعى منصوريان نمى تواند تا چند سال ديگر راه ها را براى ديگران آسفالت كنند و مربيان بعدى بايد در جاده خاكى كار را پيش ببرند./جام
برچسب ها: استقلال منصوریان
ارسال نظرات
موضوعات روز