شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
۹ دلیل برای اینکه خالکوبی نکنید.
کد خبر: ۱۶۳۰۴

تیتر20- ۹ دلیل برای اینکه خالکوبی نکنید در زیر آمده است؛

۱- هنوز به سن قانونی نرسیده باشید

اگر هنوز به سن مجاز نرسیده اید که مستقیماً توسط یک فرد حرفه ای خالکوبی کنید و پدر و مادر یا سرپرست تان هم اجازه نمی دهند خالکوبی کنید، در این صورت احتمالاً تنها گزینه ای که برای تان باقی می ماند این است که خودتان دست به کار شوید و خط و خش هایی ایجاد کنید. اما در این صورت با عفونت، بیماری ها و حتی مرگ مواجه خواهید شد. حال بماند که نهایتاً یک خالکوبی زشت باقی خواهد ماند.

۲- به اندازه کافی پول ندارید

وقتی که خالکوبی مدنظرتان دو برابر پول تان قیمت دارد پس به دنبال چه هستید؟ اغلب مردم دنبال کسانی هستند که به قیمت ارزان تر تاتو کنند و نهایتاً هم بیشترشان از نتیجه حاصله راضی نیستند. وقتی صحبت از خالکوبی بدن است زیاد دنبال چانه زنی نباشید.

۳- هنوز صددرصد تصمیم به خال کوبی نگرفته اید

اگر کاملاً از طرحی که می خواهید خالکوبی کنید مطمئن نیستید یا هر دو روز یک بار نظرتان نسبت به آن عوض می شود پس هنوز کاملاً آماده خالکوبی نیستید. این بهترین فرصت است تا به همه پشیمانی های بعد خالکوبی پایان بدهید.

۴- اگر اصلاً به معنا و مفهوم سمبل ها و زبانی که می خواهید خالکوبی کنید آشنایی ندارید

سمبل ها شاید به نظر زیبا بیایند، ولی در عین حال می توانند سوژه خنده کسانی بشوند که در کشورهای دیگر زندگی می کنند و چون شما به درستی معنای آن ها را نمی دانید از سر ندانستن گرفتار می شوید. این طور مسائل اغلب اوقات اتفاق می افتد، پس اجازه ندهید که قربانی آن شوید.

۵- درصورتی که شرطی را باخته و مجبور به انجام آن باشید

خالکوبی دائمی یک تصمیم بزرگ است و نباید به راحتی آن را انجام داد و قطعاً نباید در نتیجه اصرار دوستان باشد. هیچ شرطی نبندید که در صورت باختن در آن مجبور به خالکوبی شوید و هرگز به دیگران این اجازه را ندهید که به چیزی که دلتان نمی خواهد مجبورتان کنند. این بدن خودتان است، زندگی خودتان است و شما هستید که با آن زندگی می کنید و هرروز آن را خواهید دید.

۶- فکر می کنید اگر زمانی ازش خوش تان نیامد می توانید پاکش کنید

زدن خالکوبی با این ذهنیت که هر وقت دوستش نداشتم می توانم پاکش کنم مثل این ماند که بگویید ازدواج می کنم ولی اگر نتوانستیم باهم کنار بیاییم از هم طلاق می گیریم. اگر فکر می کنید که برای مدت طولانی نمی توانید با خودتان حملش کنید اصلاً خالکوبی نکنید.

۷- اسم کسی را می خواهید خالکوبی کنید که با او روابط عاطفی دارید

خالکوبی اسم معمولاً با ریسک همراه است، چرا که ممکن است زمانی برسد که روابط تان با آن شخص به اتمام برسد و با این که دیگر کنار هم نیستید، مجبور خواهید بود اسم آن فرد را مادام العمر همراه تان داشته باشید. اگر کاملاً مطمئن نیستید که روابط تان برای سالیان دراز مستحکم باقی بماند پس خالکوبی اسم ایده خوبی نخواهد بود.

۸- اگر با مسائل درمانی مواجه هستید، خالکوبی می تواند در روند درمان شما مشکل ایجاد کند

با زدن خالکوبی، برخی مشکلات جسمانی در طول پروسه درمان بدل به یک مشکل جدی می شوند. دیابت، بیماری های قلبی و مشکل گردش خون تنها پاره ای از این مسائل هستند که یک خالکوبی ساده می تواند آن ها را به یک مشکل جدی تبدیل کند. خالکوبی می تواند مثل سمی باشد که به تدریج خون را نابود می کند یا با رنگ دانه های خون پیوند تشکیل می دهد و رنگ خون را عوض می کند.

۹- خانه، مهمانی ها، فضای باز؛ همه این ها محیط های ناسالم و خطرناک برای زدن تاتو هستند

زدن خالکوبی در حین مهمانی یا یک دورهمی ضیافتی شاید به نظر مهیج بیاید، ولی درواقع مقدمه ای بر دردسرهای بعدی خواهد بود. شما خالکوبی زن را نمی شناسید و نمی دانید که کارش در چه حد است، اصلاً نمی دانید که تجهیزاتی که استفاده می کند بهداشتی هستند یا نه. این مدل خالکوبی زن ها یک شبه و موقتاً پیدا می شوند و هیچ گونه مسئولیتی هم در قبال مشتری ندارند و معلوم نیست در آینده، بعد یک مدت کارشان به درد می خورد یا نه. پس بهتر است به کسی مراجعه کنید که می شناسیدش و به او اعتماد دارید./ بنیتا
ارسال نظرات
موضوعات روز