شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
پرسپولیس باید در هوایی صاف اما شرجی به مصاف الاهلی برود.
کد خبر: ۱۶۸۲۰
تیتر 20 -  تیمهای الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران سه شنبه شب از ساعت 19:45 دقیقه در ورزشگاه محمد بن زاید شهر ابوظبی امارات به دیدار هم می روند.

یکی از نگرانی هایی که درباره این بازی برای نماینده کشورمان وجود داشت بحث آب و هوا بود که بالطبع به سود تیم عربستانی بود و همچنان هم هست. اما با این حال تصاویر ماهواره ای و همچنین پیش بینی هایی که انجام شده نشان می دهد ابوظبی امشب هوای آنچنان بدی هم ندارد.

دمای هوای ابوظبی در روز سه شنبه در بالاترین حد خود به 43 درجه سانتیگراد می رسد و در خنک ترین حالت تا 29 درجه هم کاهش پیدا می کند. رطوبت بین 34 تا 46 درصد خواهد بود و سرعت باد هم بین 11 تا 22 کیلومتر در ساعت تلورانس دارد.

مهمترین نگرانی پرسپولیس برابر الاهلی!

اما اگر دقیق تر نگاه کنیم و دمای هوا را در حین برگزاری مسابقه ببینیم متوجه می شویم هوا در شروع مسابقه 37 درجه بالای صفر است و میزان رطوبت 41 درصد خواهد بود. شدت باد هم 13 کیلومتر بر ساعت به طرف شمال است. اما هر چه از زمان بازی می گذرد هوا رو به خنکی خواهد رفت و البته به میزان رطوبت افزوده می شود. در نهایت تا پایان مسابقه دما به 34 درجه؛ رطوبت به 43 درصد و سرعت باد به 13 کیلومتر خواهد رسید.

مهمترین نگرانی پرسپولیس برابر الاهلی!

با تمام این تفاسیر هوای امشب برای سرخپوشان تهرانی از لحاظ دما زیاد با پایتخت متفاوت نخواهد بود اما میزان رطوبت قطعا می تواند در کیفیت کار این تیم تاثیر منفی بگذارد. /ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز